Alfa Romeo відкрито заявляє про своє електричне майбутнє, незважаючи на те, що легендарний італійський бренд ще не випустив модель без двигуна внутрішнього згоряння. Малолітражний кросовер, розташований нижче Tonale, стане першим електромобілем моделі, коли його буде запущено в першій половині 2024 року. Ентузіасти будуть раді почути, що назва Quadrifoglio житиме в неминучу еру з нульовим рівнем викидів, щоб замінити сьогоднішні моделі Giulia і Stelvio з V6.
Подробиці про розмір та форму першого електромобіля Quadrifoglio на даний момент не розкрито, але генеральний директор Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато поділився деякими пікантними подробицями в інтерв’ю австралійському журналу CarSales. Суто електричні моделі марки будуть пропонувати від 900 до 1000 кінських сил потужності, що приблизно вдвічі більше, ніж видає 2,9-літровий двигун з подвійним турбонаддувом, встановлений на седані Giulia та позашляховику Stelvio.
Глава Alfa Romeo також згадав, що майбутня модель Quadrifoglio отримає вигоду від акумуляторної технології наступного покоління із підвищеною ефективністю. Це дозволить інженерам зменшити ємність акумуляторної батареї, щоб зменшити вагу. Крім того, 56-річний французький керівник рекламує бездротову зарядку. Далі він згадав, що технологія акумуляторів покращуватиметься з інтервалом у три роки.
Жан-Філіп Імпарато пояснив, що Alfa Romeo спробує заманити покупців, просто посадивши потенційних клієнтів за кермо електромобіля Quadrifoglio, щоб взяти його на тест-драйв.
В інтерв’ю торкнувся й інший тренд — масивні екрани. Згадані дисплеї Alfa Romeo «за межами 13 дюймів» знаходяться на стадії розробки, але не покривають усю панель приладів, оскільки це було б серйозним відволіканням. Не вдаючись до подробиць, генеральний директор згадав, що «спеціальні функції» будуть вбудовані в ці інформаційно-розважальні системи наступного покоління.