До 2035 силові агрегати на водневих паливних елементах, які можна заправити за лічені хвилини, можуть стати недорогим варіантом для ряду моделей електромобілів BMW, оскільки нова технологія компактних водневих паливних баків дозволяє виробнику дешево встановлювати водень в автомобільні платформи, також призначені для акумуляторних машин.
У той час як електромобілі на паливних елементах (FCEV), такі як Toyota Mirai, вже кілька років випускаються обмеженим тиражем, дефіцит заправних станцій та високі ціни зробили їх дорогими та непрактичними для більшості покупців. Однак, за словами керівника водневої програми BMW Юргена Гульднера, при масовому виробництві FCEV потенційно дешевше і стійкіші у виробництві, ніж BEV, оскільки вони використовують на 90 відсотків менше матеріалу при виробництві батареї, але матимуть нові дизайнерські рішення, що дозволяють BEV та FCEV версії однієї й тієї моделі використовувати одну платформу, і навіть кілька подібних компонентів трансмісії.
У той час як останній прототип BMW FCEV, iX5 Hydrogen, має два великі бензобаки, розташовані по центру автомобіля, постачальники старанно працювали над виробництвом набагато менших резервуарів, які можуть бути розміщені в декількох відсіках платформи, які в іншому випадку будуть використовуватися для зберігання акумуляторів майбутніх моделях електромобілів, зберігаючи при цьому ту ж міцність та загальну ємність. Гульднер припускає, що такі інновації, як ця, і той факт, що набагато дешевше та простіше переробляти FCEV наприкінці терміну служби порівняно з BEV, дозволять BMW розглянути можливість подальшого виробництва таких машин.
Є ознаки того, що перший електромобіль BMW на паливних елементах (FCEV), який надійде у продаж, швидше за все, буде варіантом нового електричного кросовера iX, серійне виробництво якого розпочнеться орієнтовно до 2030 року. BMW ще офіційно не оголосила про майбутнє виробництва будь-якої моделі, що працює на паливних елементах, але глава підрозділу баварської фірми, який відповідає за розробку FCEV, підтвердив, що стратегія BMW змодельована на розгортанні автомобілів з батарейним живленням (BEV). Ця програма почалася з серії пілотних моделей MINI E та BMW Active E, які були публічно протестовані та оцінені, перш ніж компанія перейшла до першого серійного електромобіля — нещодавно знятого з виробництва i3. Тепер BMW має чотири повністю електричні моделі у своїй лінійці,
За словами топ-менеджера, останній iX5 Hydrogen знаходиться в тій же пілотній фазі, що і оригінальний MINI E, і «якщо ринкові умови будуть правильними», ми можемо очікувати на аналогічне поетапне розгортання моделей на водневих паливних елементах.