Головна Новини Які автомобілі жителі США хочуть купувати знову та знову

Які автомобілі жителі США хочуть купувати знову та знову

Рейтинг лояльності автомобільних брендів очолили Ford та Chevrolet

Час читання: 2 хв.
0

Ford та Chevrolet очолили рейтинг лояльності основних брендів S&P Global Mobility за 2023 рік за перші чотири місяці року, тоді як Toyota опустилася на сьоме місце, повідомила дослідницька фірма у вівторок. Падіння може бути пов’язане із завоюванням Tesla, з переходом клієнтів майже для всіх основних брендів до виробника електромобілів.

Toyota зазвичай йде “ніздрі в ніздрю” з Ford і Chevrolet, сказав аналітик Том Ліббі під час вебінару, проведеного S&P. Ford зафіксував 59,5-відсоткову лояльність до бренду цього року по квітень, за нею йдуть Chevrolet з 57,1-відсотковим показником, а також Subaru, Nissan, Kia та Hyundai. Toyota втратила 5,7 пунктів у порівнянні з тим же періодом минулого року до 52,3 відсотка.

“Очевидно, нам доведеться стежити за результатами в майбутньому, але тільки в ці перші чотири місяці Toyota розчаровує”, – сказав Ліббі.

Реклама

Хоча Ford очолив рейтинг, лояльність до бренду практично не змінилася порівняно з тим же періодом минулого року, тоді як Chevrolet піднявся на 2,6 пункти.

Відсоток клієнтів, що перейшли з Toyota на Tesla, зріс на 2,1 пункту до 5 відсотків у річному обчисленні.

Хоча продажі електромобілів для багатьох брендів залишаються невеликими, «немає жодних сумнівів у тому, що Tesla дуже впливає на Toyota, Honda та деякі інші азіатські бренди», — сказав Ліббі.

Tesla знову очолила рейтинг лояльності серед люксових брендів з показником 68%, що на 18,8 пункту вище за BMW, що посіло друге місце. Замикають першу п’ятірку Mercedes-Benz, Lexus та Cadillac. За словами Ліббі, оскільки жоден інший люксовий бренд не перевищує 50 відсотків, Tesla — єдина компанія, яка утримує більше клієнтів, ніж втрачає.

Tesla також сильно впливає на лояльність залежно від типу палива. Середня лояльність до електромобілів, зафіксована S&P у квітні, становила 67,8%, але впала приблизно до 49,7%, коли Tesla була вилучена з вибірки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.