Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Власники електрокарів розповіли, з якими поломками їм доводилося стикатися за останні 2 роки. Перше місце…
Jeep готує революційне оновлення для легендарного Wrangler - модульний жорсткий дах, який можна розбирати і…
У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…
Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…
Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Leave a Comment