Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Багато автовиробників планують повернутися до виробництва автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Франція також відмовилася…
Toyota ще минулого року розпочала випробування нового покоління свого популярного кросовера RAV4, проте до офіційної…
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Leave a Comment