Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment