Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Toyota представила олдскульний трирядний кросовер на базі Hilux Сamp. Новинка, що отримала назву Hilux Rangga…
Toyota Camry 2025 була визнана "Автомобілем року" за версією видання CarBuzz, підтверджуючи свою роль у…
У сервісній книжці кожного автомобіля вказано, через який час потрібно міняти моторне масло. Однак деякі…
З початком 2025 року в Європейському Союзі почнуть діяти суворі норми щодо викидів CO2, згідно…
Сімейство Audi Q8 e-tron знімуть з виробництва наприкінці лютого, повідомляє AutoExpress. Це пов'язано з планами…
Запуск автомобіля - завдання, з яким впорається будь-який водій, але не всі знають, як це…
Leave a Comment