Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім…
Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли автомобіль раптово застрягає на ґрунтовій дорозі, особливо навесні або…
Власники авто, які часто паркуються на щільно заставлених стоянках біля торгових центрів чи в місті,…
Офіційно оголошено ціни та технічні характеристики оновленої Toyota Corolla Cross 2025 модельного року для австралійського…
Nissan готує оновлену версію кросовера X-Trail, і днями в китайських ЗМІ з'явилися перші зображення машини.…
Після введення з 1 травня 2025 року обов'язкового додавання 5% біоетанолу (технічного спирту) до бензину…
Leave a Comment