Компанія визнала проблеми із сенсорними кнопками. Схоже, найближчим часом почнеться помітний “відкат” до фізичних кнопок у багатьох марок. Нагадаємо, Nissan відмовився від великих планшетів, на яких зав’язані майже всі функції, ще 2020 року.
За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, в компанії вважають, що розчарували своїх клієнтів, зробивши ставку на сенсорне управління.
“Сенсори” складні у використанні, часто не спрацьовують належним чином і роблять автомобіль дешевшим за сприйняттям – такі основні претензії водіїв.
За словами Шефера, в компанії готові переглянути мову дизайну в контексті відкату до фізичних клавіш і селекторів. Так, нещодавно презентований Tiguan матиме великий дисплей, але поряд із ним – поворотний селектор у дусі колишніх MMI від Audi і iDrive від BMW. Клавіші на кермі також будуть фізичними.
Tesla продовжує розробляти інноваційні транспортні рішення, розкриваючи нові деталі про майбутні моделі. Головний дизайнер Tesla…
Багато водіїв, купуючи автомобіль, упевнені, що всі його можливості будуть докладно описані в інструкції. Однак…
Важливість правильного вибору велосипеда за зростом Правильно підібраний велосипед – це не лише комфорт під…
Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Leave a Comment