Головна Новини Глава Kia передрік захід ери позашляховиків

Глава Kia передрік захід ери позашляховиків

Компанія Kia прощається з класичними позашляховиками

0
209

Позашляховики є головною рушійною силою авторинку Європи та інших великих автомобільних ринків. «Лихоманка» позашляховиками не показує жодних ознак того, що вона спаде в короткостроковій перспективі. А для цього досить швидко поглянути на цифри продажів. Приблизно кожен другий новий автомобіль, що продається в Європі, є позашляховиком.

Позашляховики досягли піку чи є можливості для зростання? Це одне з питань, яке ми повинні поставити собі при проведенні аналізу найближчого майбутнього, до якого рухається тип транспортного засобу, який має життєво важливе значення для автомобільної промисловості. У квітні 2023 року кількість зареєстрованих позашляховиків становила 492 000 одиниць. Обсяг достатній для досягнення рекордної частки ринку в 51,3%.

З цими показниками продажів можна було б очікувати, що позашляховики мають пройти довгий шлях. Однак суперечливі заяви, зроблені високопосадовцем марки KIA, показують, що «захід ери позашляховиків» не за горами, як це апріорі видається. Про це чітко заявив Карім Хабіб, голова відділу дизайну Kia, який був присутній на сцені на нещодавньому заході презентації Kia EV9.

Цікаво, що новий EV9 – позашляховик. І це не маленький позашляховик. EV9 стане найбільшим позашляховиком, який коли-небудь продається Kia в Європі – в ньому вміщується до 7 осіб. Він заснований новою мовою дизайну Opposites United. Філософія, у створенні якої Хабіб зіграв провідну роль.

Коли його запитали про майбутнє позашляховиків, Хабіб здивувався, запевнивши, що настає ера після позашляховиків: «Позашляховики, можливо, були навчання людей, які водили мінівени і втомилися від цього. Пост-позашляховик наближається».

В останні місяці з’явилося кілька брендів, які натякнули, що дні традиційних позашляховиків, тобто транспортних засобів з вертикальною формою кабіни, які повністю орієнтовані на дорогу та місто, вважаються. Пошук більшої аеродинамічної ефективності та контекст змін в електромобілі унеможливлюють продовжувати робити ставку на цю формулу дизайну.

«Ми пробуватимемо різні речі. Я думаю, що є ефективніші способи звільнити простір. Електричні позашляховики намагаються бути супер стильними. Ми хотіли спробувати досягти аеродинамічної ефективності, яка б призвела нас до запасу ходу, який ми хочемо мати», — сказав Хабіб.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!


Дякуємо!

Тепер редактори знають.