Компанія Skoda запустила Skoda X у Празі

Компанія Skoda запустила новий центр автомобільних цифрових технологій та послуг

0
665

Автовиробники все більше уваги приділяють цифровим послугам. Взяти, наприклад, Skoda. Компанія запустила Skoda X , новий центр розробки автомобільних цифрових послуг та інтелектуальних технологій, розташований у Празі, Чеська Республіка.

Skoda X постачатиме продукцію для всього модельного ряду автовиробника, включаючи модель Skoda Enyaq iV , для підвищення зручності власників. Перші послуги технологічного центру, що тестуються, включають оренду автомобілів HoppyGo в одноранговій мережі, що дозволяє приватним власникам пропонувати свої автомобілі в оренду іншим особам. На протилежному боці спектру люди, які не хочуть постійно володіти автомобілем, можуть отримати вигоду з каршерингу.

Доступний широкий вибір транспортних засобів залежно від того, що потрібно користувачеві. Skoda X прагне розширити систему, що дозволить дилерам Skoda дозволити потенційним клієнтам проводити розширені тест-драйви автомобілів, перш ніж вони ухвалять рішення про покупку.

Центр Skoda X також працює над новим накопичувачем енергії, що складається з перепрофільованих моделей акумуляторів, отриманих від попередніх моделей, таких як Enyaq iV . Мета полягає в тому, щоб створити автономні зарядні станції для електромобілів та іншу зарядну інфраструктуру, де не потрібно багато зарядних станцій. Більше того, термін служби перероблених батарей продовжується на 10 років і навіть більше, оскільки на них менше навантаження.

Деякі автомобільні технології Skoda проходять випробування в Європі, і Skoda X стане центральним об’єктом для оптимізації цих послуг. Наприклад, нова послуга бренду Pay to Fuel дозволить клієнтам заощадити час, як випливає з назви, оплачуючи паливо без очікування у чергах.

Pay to Fuel використовує автомобільний GPS для визначення розташування автомобіля. Після цього клієнт повинен ввести номер насоса і оплатити за допомогою картки, яка «зберігається» в інформаційно-розважальній системі. Послуга скоро буде доступна через мультимедіа автомобіля та через програму для iOS або Android.

Іншим прикладом є DigiCert або цифровий сертифікат, який надає клієнтам широкий спектр даних про автомобіль, необхідних для його продажу. Дані включають ідентифікацію автомобіля, технічні характеристики, поточний пробіг, передоплачене обслуговування, продовження гарантії та повну історію обслуговування.

Замість того, щоб клієнти самі шукали всю цю інформацію, Skoda збирає все в одному місці. Це також означає, що клієнтам не потрібно йти до дилера та платити за окремі сертифікати. Крім того, покупець більше довірятиме автомобілю та його продавцю, що зрештою підвищить вартість при перепродажі. Таким чином, це виграш для всіх залучених сторін.

Інші ініціативи Skoda X включають пропозиції та послуги Pay to Park . Пропозиції надають клієнтам пропозиції в режимі реального часу від партнерів преміум-класу, коли вони знаходяться в дорозі, на основі розташування автомобіля по GPS, маршрутів, що часто використовуються, та інших даних про транспортний засіб. Pay to Park автоматично визначає зону паркування та автоматично здійснює оплату.

Skoda успішно випробувала ці системи та незабаром розгорне їх на європейських ринках. Наприклад, DigiCert вже доступний у Європі, а зарядний вузол зараз проходить пілотну перевірку в Чеській Республіці.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!