Електромобілі Renault зможуть живити побутові прилади

Новий електричний Renault 5 стане "мобільним акумулятором"

Час читання: 2 хв.
0

Новий Renault 5  покликаний стати відродженням для бренду з Франції. Галли вже розпочали електрифікацію на найвищому рівні з  Mégane E-Tech Electric , але автовиробник прагне завоювати ринок, який здається складним і де конкуренція не тільки максимальна, а й вимагає дотримання ключового питання на ринку електромобілів.

Ціна – це козир, який новий Renault 5  отримає в категорії позашляховиків, модель, яка, як ми знаємо, є однією з найбільших новинок бренду і дебютує вже цього літа. Проте успіхи спадкоємця ZOE вже розпочалися, оскільки Renault розкрила одну з особливостей, які запропонує новий R5  і яких немає у його «старшого брата».

Реклама

Одне з найрозвиненіших рішень у своїй категорії завдяки технології модульної платформи CMF-EV , розробленої французьким брендом, але у якої є Nissan LEAF : йдеться про систему двонаправленої зарядки « V2G ». Система Mobilize Powerbox , розроблена в тісній співпраці з колегами-фахівцями з  Software République , дозволить повертати енергію в громадську електромережу, коли цього вимагають потреби, варіюючи її потужність від мінімум 7 кВт до максимум 22 кВт.

Французький бренд гарантує, що, незважаючи на використання ємності літій-іонного акумулятора автомобіля як джерело енергії, це не вплине на автономність, необхідну для подорожей у новому Renault 5 , дозволяючи контролювати потік енергії через мобільний додаток. При цьому сам порт зарядки акумулятора можна використовувати як джерело живлення для електроприладів з потужністю, еквівалентній домашній розетці 220 Вольт.

Двонаправлена ​​система зарядки була представлена ​​на останньому Паризькому автосалоні, що відбувся минулого року. Як заявив глава компанії, Mobilize Powerbox не буде винятковою прерогативою електричних моделей бренду, але також буде сумісна з версіями PHEV .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!