Департамент транспортних засобів Каліфорнії схвалив автоматизовану систему водіння Mercedes-Benz на ряді автомагістралей за певних умов без активного контролю водія.
Каліфорнія є однією з найбільших ринків для Tesla , на які припадає 16% світових поставок автовиробника минулого року. Але німецький автовиробник обійшов Tesla і став першим брендом, який одержав дозвіл на продаж або оренду автомобілів з автоматизованою системою водіння для населення в Каліфорнії.
Схвалення було надано системі Mercedes-Benz 3-го рівня ” DRIVE PILOT “, яка дозволяє водію на законних підставах відволікатися від дороги. Система ” DRIVE PILOT ” може працювати тільки на автомагістралях у світлий час доби зі швидкістю, що не перевищує 60 км на годину, йдеться в повідомленні DMV.
Mercedes-Benz заявив, що зробить автоматизовану систему водіння доступною на ринку США як опцію для своїх автомобілів S-Class та EQS Sedan 2024 модельного року . Перші поставки відповідних моделей очікуються наприкінці цього року.
Інші системи, які в даний час використовуються на дорогах загального користування, такі як автопілот Tesla або Super Cruise від General Motors, класифікуються як SAE Level 2 – це означає, що ІІ здатний вирішувати деякі завдання без участі людини.
Дозвіл дає Mercedes-Benz можливість пропонувати свою систему DRIVE PILOT на автомагістралях Каліфорнії в районі затоки, Центральній долині, Лос-Анджелесі, Сакраменто і Сан-Дієго, а також на автомагістралях між штатами, що з’єднують Південну Каліфорнію з Невадою.