Головна Новини Kia стала найефективнішою маркою у США

Kia стала найефективнішою маркою у США

Kia повернула собі перше місце у рейтингу ефективності запасів у США

Час читання: < 1 хв.
0

Індекс ефективності запасів, розроблений Cloud Theory, оцінив Kia як найефективнішого постачальника транспортних засобів у США. Травневі результати індексу показують, що Kia вирвала перше місце у японської Toyota. За словами Ріка Уайншела, віце-президента Cloud Theory з науки про дані та аналітики, до квітневого тріумфу Toyota Kia була постійним лідером галузі ефективності використання запасів більше року.

Cloud Theory з Гранд-Рапідс, штат Мічиган, – це компанія-розробник програмного забезпечення, яка прагне надавати вичерпні оновлені дані про ефективність, щоб допомогти виробникам приймати рішення про маркетинг та розподіл запасів.

«Індекс ефективності інвентаризації» компанії надає бали маркам автомобілів на основі активних даних про запаси та продажі в порівнянні з конкурентами. Оцінка нижче 100 свідчить про те, що пропозиція перевищує попит, а оцінка вище 100 свідчить про те, що автомобіль продається ефективніше, ніж у середньому.

Реклама

Минулого місяця Toyota втратила 7,3 бала, набравши 149,6 бала, тоді як Kia піднялася на 1,2 бала, до 155. Позиція Kia була підкріплена лідерами в сегменті кросоверів – Telluride та Sportage.

Lexus та Honda зміцнили свої позиції, набравши 147,8 та 143,4 бала минулого місяця, що на шість пунктів краще, ніж у квітні. Два автовиробники також були головними претендентами відколи аналітики почали публікувати рейтинги в березні.

Subaru, BMW, Hyundai, Nissan, Land Rover та Chevrolet залишилися у першій десятці у травні. Subaru продемонструвала найбільше покращення ефективності, піднявшись на 8,4 бала у травні, тоді як Land Rover продемонстрував найбільше зниження, втративши 12,3 бала у травні.

Результати за травень показують, що Kia, Lexus, Toyota та Honda лідирують як мінімум у двох регіонах США. Toyota лідирувала в 5 із 9 регіонів у квітні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.