На відміну від європейських та американських колег влада КНР не поспішає повністю відмовлятися від автомобілів з ДВЗ. Натомість як експеримент з кінця 2030 року вони заборонять продажі авто з ДВЗ тільки в Хайнані. На цей час загальна кількість зарядних станцій на острові перевищить 75 тис. одиниць, тобто відстань між сусідніми пунктами заряджання електромобілів не перевищить 1,5-3 км.
Китайські виробники автомобілів беруть активну участь у розвитку зарядної інфраструктури острова. NIO, наприклад, планує встановити 10 тис. нових зарядних станцій та 1 тис. пунктів експрес-заміни акумуляторних батарей.
У 2022 році активне субсидування реалізацій електрокарів місцевою адміністрацією призвело до того, що Хайнань за часткою продажів нових електромобілів (42%) поступався лише Шанхаю (48%). Наразі всі таксі та автобуси на острові їздять виключно на електротязі. Місцева влада розраховує, що до кінця 2030 року частка електрифікованих автомобілів серед усіх машин складе близько 45%.
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Вартість запчастин та послуг ремонту машин останнім часом сильно зросла. Причому незалежно від України чи…
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Leave a Comment