На відміну від європейських та американських колег влада КНР не поспішає повністю відмовлятися від автомобілів з ДВЗ. Натомість як експеримент з кінця 2030 року вони заборонять продажі авто з ДВЗ тільки в Хайнані. На цей час загальна кількість зарядних станцій на острові перевищить 75 тис. одиниць, тобто відстань між сусідніми пунктами заряджання електромобілів не перевищить 1,5-3 км.
Китайські виробники автомобілів беруть активну участь у розвитку зарядної інфраструктури острова. NIO, наприклад, планує встановити 10 тис. нових зарядних станцій та 1 тис. пунктів експрес-заміни акумуляторних батарей.
У 2022 році активне субсидування реалізацій електрокарів місцевою адміністрацією призвело до того, що Хайнань за часткою продажів нових електромобілів (42%) поступався лише Шанхаю (48%). Наразі всі таксі та автобуси на острові їздять виключно на електротязі. Місцева влада розраховує, що до кінця 2030 року частка електрифікованих автомобілів серед усіх машин складе близько 45%.
Нещодавні випробування Green NCAP показали, з якими труднощами стикаються водії електромобілів і бензинових авто в…
На китайському ринку Toyota продає дві схожі моделі - Corolla та Levin. Поки нова Corolla…
Колишній топменеджер BMW, який працював у компанії ще на початку 1970-х років, різко розкритикував сучасний…
У Мережі з'явилися нові шпигунські фото універсала BMW 5-ї серії 2026 року, опубліковані Carbuzzspy. Вони…
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Leave a Comment