На відміну від європейських та американських колег влада КНР не поспішає повністю відмовлятися від автомобілів з ДВЗ. Натомість як експеримент з кінця 2030 року вони заборонять продажі авто з ДВЗ тільки в Хайнані. На цей час загальна кількість зарядних станцій на острові перевищить 75 тис. одиниць, тобто відстань між сусідніми пунктами заряджання електромобілів не перевищить 1,5-3 км.
Китайські виробники автомобілів беруть активну участь у розвитку зарядної інфраструктури острова. NIO, наприклад, планує встановити 10 тис. нових зарядних станцій та 1 тис. пунктів експрес-заміни акумуляторних батарей.
У 2022 році активне субсидування реалізацій електрокарів місцевою адміністрацією призвело до того, що Хайнань за часткою продажів нових електромобілів (42%) поступався лише Шанхаю (48%). Наразі всі таксі та автобуси на острові їздять виключно на електротязі. Місцева влада розраховує, що до кінця 2030 року частка електрифікованих автомобілів серед усіх машин складе близько 45%.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment