Чому бетонні дороги не стануть порятунком для українських водіїв

0
834

Жахливий стан дорожнього покриття в Україні вже давно вимагає грамотного підходу до вирішення цього питання. Тож не дивно, що багато із запропонованих варіантів часто носять і спекулятивний характер. Наприклад, це тема з будівництвом бетонних доріг.

Про це в ефірі ObozTV заявив екс-заступник міністра інфраструктури, радник «Укравтодору» Олександр Кава.

“Бетонні дороги в Україні, це тема з великими спекуляціями. Тобто бетонні дороги – це не панацея. Це дорожче, ніж асфальтні дороги, бетонні дороги не прощають помилок при будівництві і для них потрібна зовсім інша система змісту”, – підкреслив він.

За його словами, за активізацією подібних розмов стоять виробники цементу, які безпосередньо зацікавлені в збільшенні обсягів такого будівництва.

Зараз читають  У поліції нагадали про штрафи водіям, які не поступилися дорогою «швидкої»

“На жаль, зараз в Україні активно діє лобі виробників цементу, які намагаються через різних політиків і громадських діячів просувати тему будівництва цементно-бетонних доріг за бюджетні гроші”, – зазначив Кава.

При цьому радник «Укравтодору» визнав, що в деяких випадках це буває вигідно.

“Наприклад, на півдні країни, де складні погодні умови, де високі температури. І зараз «Укравтодор» в цьому році приступить до будівництва цементно-бетонної дороги від Миколаєва до Кропивницького. Також буде в цементо-бетоні дорога М31 від Решетилівки до Дніпра. Ось це відгалуження від швидкісної траси Київ-Полтава-Харків в напрямку Дніпра і Запоріжжя”, – уклав екс-заступник міністра інфраструктури.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.