Ряд нещодавніх патентних заявок вказує на те, що Toyota, можливо, розглядає можливість впровадження своєї системи кермового управління проводами в США. Автовиробник запускає рульове управління з проводів на електричному кросовері Lexus RZ 450e 2023 на деяких ринках. Але Lexus підтвердив у лютому, що ця функція поки що не буде доступна в США, але буде запропонована тут у невказану дату в майбутньому. Чотири патентні заявки, опубліковані Відомством з патентів та товарних знаків США (USPTO) 27 квітня, натякають на те, що ця дата може настати незабаром.
Незважаючи на те, що не існує встановленої кореляції між патентними заявками та термінами виробництва, патентування нової функції є частиною процесу її виведення на ринок.
Одна патентна заявка була озаглавлена «система кермового керування по дротах», яка охоплює всю систему, дві заявки були подані на «пристрій кермового керування», яке описує контролер, що вимірює потужність електродвигуна, який забезпечує передачу крутного моменту на кермо, і четверта заявка була на «пристрій кермового управління, систему джерела живлення транспортного засобу та транспортний засіб», в якому описується використання допоміжного джерела живлення для двигуна електрокерма.
Рульове управління з дротів виключає фізичне з’єднання рульового колеса з колесами і замість цього використовує електрокеровані двигуни для керування колесами та забезпечення зворотного зв’язку з водієм. Допоміжне джерело живлення використовується для резервування у випадку, якщо основне джерело живлення електричних коліс вийде з ладу.
За словами Lexus, рульове керування з проводів не замінить звичайне кермо. Систему планується запустити там як опцію у 2025 році.
Leave a Comment