Головна Новини Запас ходу та ціна: що зупиняє масовий розвиток електромобілів

Запас ходу та ціна: що зупиняє масовий розвиток електромобілів

Експерти з'ясували, чому електромобілі у США не купують усі

0
454

Компанія KPMG виявила, що близько половини споживачів у США, які володіють бензиновими чи дизельними автомобілями, розглядають можливість придбання гібридного чи електричного автомобіля. Згідно з опитуванням, опублікованим у понеділок, більшість споживачів, які бажають розглянути купівлю цих автомобілів, розраховують придбати їх протягом наступних двох років. В опитуванні взяли участь 1003 особи у США в період з 21 по 26 квітня.

Більшість споживачів, які розглядають можливість переходу на електричні чи гібридні транспортні засоби, головними мотивуючими чинниками є ціни паливо і турбота про довкілля. Але доступність залишається на заваді багатьом потенційним покупцям електромобілів, сказав Гері Сілберг, глава KPMG. Сілберг сказав, що очікує, що попит на електромобілі продовжить зростати, але вважає доступність важливим застереженням оптимізму в галузі.

“Багато людей у ​​захваті від цієї можливості, але я не знаю, скільки людей можуть собі це дозволити”, – сказав Сілберг.

У ході опитування домогосподарства з доходом не менше 100 000 доларів набагато частіше заявляли про те, що вони вже володіють транспортним засобом на альтернативному паливі, ніж домогосподарства з нижчими доходами, і з більшою ймовірністю розглядали можливість використання транспортного засобу на альтернативному паливі, якщо вони мають його ще не було. Споживачі з нижчим доходом з найменшою ймовірністю розглядатимуть гібрид або електромобіль, незважаючи на те, що вони, швидше за все, будуть стурбовані зростанням цін на бензин.

За словами Сілберга, податкові пільги Закону про зниження інфляції для покупців електромобілів можуть допомогти змінити ситуацію в найближчі кілька років, але для цього буде потрібен час, оскільки виробники коригують ланцюжки поставок, щоб претендувати на субсидії.

За словами Сілберга, для дилерів можливість вирішувати проблеми клієнтів із високотехнологічними автомобілями має важливе значення у гібридному та електричному майбутньому.

Дослідження показало, що гібриди та електромобілі найбільш популярні у Тихоокеанському та гірському регіонах, та найменш популярні на Середньому Заході. За словами Сілберга, погода та щільність населення впливають на попит у різних регіонах. Західне узбережжя, природно, є сприятливішим середовищем для акумуляторних машин, ніж Середній Захід.

«Коли мінус 10 градусів, ви не отримуєте такого ж запасу ходу, як у Каліфорнії, де клімат відносно помірний — навіть близько», — сказав Сілберг.

Покоління X і мілініали, швидше за все, заявлять, що планують придбати гібрид або електромобіль протягом наступних двох років. Сілберг сказав, що наймолодші власники транспортних засобів у США з ентузіазмом ставляться до електромобілів, але не можуть їх собі дозволити. Літні американці, з іншого боку, мають більший накопичений дохід, але, швидше за все, досі не готові до електромобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!


Дякуємо!

Тепер редактори знають.