Керівництво компанії Toyota неодноразово зазначало, що прагне зберегти в модельному ряду пропозиції з різними типами силових агрегатів. Однак зараз, як пише Jalopnik, стали відомі причини, чому Toyota не поспішає випускати відразу багато електромобілів. У листі до американських дилерів концерн, по суті, заявляє, що гібриди набагато вигідніші і корисніші за «чисті» електромобілі, які до того ж невиправдано дорогі.
Свою відсутність інтересу до масованого розвитку електромобілів, як мінімум, на ринку США, концерн пояснює трьома причинами. По-перше, Toyota посилається на скромні запаси літію, кобальту та нікелю для акумуляторів. На думку виробника, із сировини, яка потрібна для однієї батареї електромобіля, можна зробити шість батарей для плагін-гібридів та 90 – для звичайних гібридів.
Продати 90 машин для виробника вигідніше ніж одну. Водночас гібриди за час експлуатації зроблять в оздоровлення навколишнього середовища внесок у 37 разів більший, ніж один електромобіль.
По-друге, Toyota вважає, що електрична інфраструктура США зараз недостатньо розвинена для масової популяризації електромобілів. Для досягнення поставлених владою країни цілей не вистачає приблизно 1,2 мільйона публічних зарядок, які треба встановити до 2030 року. І, нарешті, по-третє, Toyota бачить стримуючий фактор у цінах на електромобілі, особливо після перегляду владою США системи субсидій на їхню покупку. Електромобілі все ще залишаються надто дорогими для пересічного покупця.
Тим не менш, Toyota хоч і обережно, але все ж таки нарощує свою електричну лінійку. На даний момент компанія пропонує вже два електромобілі, кросовер bZ4X та седан bZ3.