Держава проти «євроблях»: перший удар відбито

0
1316

Згідно з розпорядженням Державної фіскальної служби України (ДФС), що ініціював Кабмін, у осіб, які перетинають кордон на автомобілях з литовською реєстрацією, з 17 травня 2018 року українські митні органи стали запитувати додаткові документи, а саме дозвіл на офіційне працевлаштування, видане Біржею праці Литовської Республіки , і трудовий договір з литовською компанією.

Цим діям передував запит литовській стороні за лінії Міністерства закордонних справ з метою з’ясування ситуації з фірмами, що займаються реєстрацією авто і видачею фальшивих доручень українським громадянам, на підставі яких вони отримують право керувати цими автомобілями, як ніби є працівниками даних фірм. Потім МЗС передав дані митниці, а ДФС підготувала лист-розпорядження.

Таким чином, держава зробила першу спробу перешкодити “сірим” схемам ввезення в країну нерозмитнених автомобілів на єврономерах. Однак, вона не увінчалася успіхом: на ділі нові вимоги протрималися всього кілька днів.

Читайте також  Стало відомо, хто може наздогнати Tesla на ринку електромобілів

ДФС довелося дати задній хід та офіційно визнати, що в Україні продовжують діяти старі правила перетину кордону автомобілями в режимах тимчасового ввезення або транзиту і умови Стамбульської Конвенції.

Так що, поки перемогли інтереси груп, які контролюють «евробляховий» бізнес. Потік нерозмитнених автомобілів іноземної реєстрації на український ринок продовжується, переговори активістів і парламентарів щодо амністії для таких автівок зайшли в глухий кут.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.