Новини

Компанія Toyota втрачає лідирські позиції

Дані свідчать, що японські автовиробники стикаються з кризою продажів у Китаї, оскільки швидкий перехід на електромобілі (EV) перевернув найбільший у світі автомобільний ринок і призвів до падіння купівлі автомобілів з бензиновим двигуном. Загальний обсяг продажів японських автомобільних брендів у Китаї знизився на 32% у річному обчисленні в першому кварталі, що більш ніж удвічі перевищує темпи загального скорочення ринку, показали галузеві дані.

У той час як інші автовиробники, такі як Volkswagen AG, також зіткнулися з різким зрушенням у Китаї, японські автовиробники виділяються через їхню обмежену присутність у швидкозростаючій категорії продажів електромобілів та гібридів, що підключаються.

Аналітики кажуть, що виробництво і маржа в Китаї опиняться під тиском, оскільки автовиробники скорочують виробництво і ціни на автомобілі з ДВЗ, щоб контролювати запаси, що є тривожною ознакою конкуренції, з якою японські автовиробники можуть все частіше стикатися за межами свого внутрішнього ринку.

Mitsubishi Motors Corp заявила минулого тижня, що призупинила виробництво свого позашляховика Outlander в Китаї на три місяці і виплатить штраф у розмірі 77 мільйонів доларів за уповільнення продажів на своєму спільному підприємстві з державною GAC Group.

Mitsubishi, як і деякі інші японські автовиробники, не розкриває дані про продажі в Китаї. Галузеві дані, показали, що продажі в Китаї в першому кварталі впали на 58% порівняно з минулим роком.

Nissan Sylphy, седан, який був найбільш продаваним автомобілем у Китаї протягом трьох років, торік був витіснений BYD Song, підключаючим гібридом, створеним BYD, провідним автовиробником Китаю. У Nissan заявили, що за ці роки продали понад 5 мільйонів автомобілів Sylphy в Китаї.

Toyota Motor Corp заявила, що її повільний підхід до повністю електричних автомобілів захищає вибір споживачів, але ця стратегія знижує продажі в Китаї, кажуть аналітики.

Частка Японії в продажах автомобілів у Китаї впала до 18,5% у першому кварталі порівняно з 24% у 2020 році, свідчать галузеві дані Китайської асоціації автовиробників. З цих даних випливає, що продажі Toyota та її люксового бренду Lexus у першому кварталі впали на 14,5%. Nissan Motor Co Ltd повідомила про падіння продажів у Китаї на 45,8%, а продажі Mazda Motor Corp впали на 66,5% у першому кварталі.

Японські автовиробники побудували свою репутацію на таких факторах, як довговічність, але зрушення в Китаї свідчить про залучення дешевших електромобілів і нових пропозицій, заснованих на програмному забезпеченні, сказав Масатоші Нішимото, головний аналітик S&P Global Mobility в Токіо.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

Mercedes-Benz розкрив стратегію обслуговування батарей у електромобілях

Mercedes-Benz детально представила стратегію обслуговування та заміни батарей у своїх електромобілях. Компанія заявляє, що високовольтні…

27.11.2025

Renault Clio 2025 отримав стильний та екологічний салон від Forbia

Forbia оголосила про старт поставок нових інтер'єрних елементів для Renault Clio 2025, зробивши акцент на…

27.11.2025

Чому поліція може зупинити навіть “правильного” водія

Поліцейська зупинка може трапитися навіть тоді, коли водій упевнений, що все гаразд. Інспектори звертають увагу…

27.11.2025

ЄС виділив понад 600 млн євро на альтернативні види палива

Європейський Союз виділяє понад 600 млн євро на розвиток зарядної та водневої інфраструктури, щоб прискорити…

27.11.2025

Audi відновлює традиційні кнопки у нових моделях

Audi оголосила, що у п'яти нових моделях буде прибрано сенсорний слайдер на рульовому колесі та…

27.11.2025

Автомеханік пояснив причини появи індикатора EPC і можливі наслідки

Лампочка EPC сигналізує про збої в електронній системі управління двигуном, і її ігнорування може призвести…

27.11.2025