Новини

Компанія Toyota втрачає лідирські позиції

Share

Дані свідчать, що японські автовиробники стикаються з кризою продажів у Китаї, оскільки швидкий перехід на електромобілі (EV) перевернув найбільший у світі автомобільний ринок і призвів до падіння купівлі автомобілів з бензиновим двигуном. Загальний обсяг продажів японських автомобільних брендів у Китаї знизився на 32% у річному обчисленні в першому кварталі, що більш ніж удвічі перевищує темпи загального скорочення ринку, показали галузеві дані.

У той час як інші автовиробники, такі як Volkswagen AG, також зіткнулися з різким зрушенням у Китаї, японські автовиробники виділяються через їхню обмежену присутність у швидкозростаючій категорії продажів електромобілів та гібридів, що підключаються.

Аналітики кажуть, що виробництво і маржа в Китаї опиняться під тиском, оскільки автовиробники скорочують виробництво і ціни на автомобілі з ДВЗ, щоб контролювати запаси, що є тривожною ознакою конкуренції, з якою японські автовиробники можуть все частіше стикатися за межами свого внутрішнього ринку.

Mitsubishi Motors Corp заявила минулого тижня, що призупинила виробництво свого позашляховика Outlander в Китаї на три місяці і виплатить штраф у розмірі 77 мільйонів доларів за уповільнення продажів на своєму спільному підприємстві з державною GAC Group.

Mitsubishi, як і деякі інші японські автовиробники, не розкриває дані про продажі в Китаї. Галузеві дані, показали, що продажі в Китаї в першому кварталі впали на 58% порівняно з минулим роком.

Nissan Sylphy, седан, який був найбільш продаваним автомобілем у Китаї протягом трьох років, торік був витіснений BYD Song, підключаючим гібридом, створеним BYD, провідним автовиробником Китаю. У Nissan заявили, що за ці роки продали понад 5 мільйонів автомобілів Sylphy в Китаї.

Toyota Motor Corp заявила, що її повільний підхід до повністю електричних автомобілів захищає вибір споживачів, але ця стратегія знижує продажі в Китаї, кажуть аналітики.

Частка Японії в продажах автомобілів у Китаї впала до 18,5% у першому кварталі порівняно з 24% у 2020 році, свідчать галузеві дані Китайської асоціації автовиробників. З цих даних випливає, що продажі Toyota та її люксового бренду Lexus у першому кварталі впали на 14,5%. Nissan Motor Co Ltd повідомила про падіння продажів у Китаї на 45,8%, а продажі Mazda Motor Corp впали на 66,5% у першому кварталі.

Японські автовиробники побудували свою репутацію на таких факторах, як довговічність, але зрушення в Китаї свідчить про залучення дешевших електромобілів і нових пропозицій, заснованих на програмному забезпеченні, сказав Масатоші Нішимото, головний аналітик S&P Global Mobility в Токіо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

Автоінструктор назвав взуття, яке небезпечно для водіїв

В умовах дорожньої обстановки взуття може зіграти вирішальну роль. Одна секунда зволікання, викликана тим, що…

27.06.2025

Як самостійно перевірити двигун вживаного авто: 7 простих способів

Перед покупкою важливо оцінити стан найголовнішого вузла транспортного засобу - його мотор. Якщо він значно…

27.06.2025

В Україні почали арештовувати авто за невиплату штрафів

У Львові вперше зафіксували випадок, коли через систематичну несплату штрафів за порушення правил паркування автомобіль…

27.06.2025

Стало відомо, за якими машинами краще ніколи не їхати слідом

Правила дорожнього руху чітко говорять про заборону експлуатації транспортного засобу з несправностями у світлотехніці. При…

27.06.2025

Штрафи за користування телефоном за кермом в Україні: що передбачає закон

Водієві заборонено користуватися мобільним телефоном у руці під час руху автомобіля згідно з пунктом 2.9.д…

27.06.2025

Що обов’язково має бути в автомобілі, щоб уникнути штрафів в Україні

Багато водіїв в Україні вважають, що штрафи можна отримати лише за порушення правил під час…

27.06.2025