Новини

Компанія Toyota втрачає лідирські позиції

Дані свідчать, що японські автовиробники стикаються з кризою продажів у Китаї, оскільки швидкий перехід на електромобілі (EV) перевернув найбільший у світі автомобільний ринок і призвів до падіння купівлі автомобілів з бензиновим двигуном. Загальний обсяг продажів японських автомобільних брендів у Китаї знизився на 32% у річному обчисленні в першому кварталі, що більш ніж удвічі перевищує темпи загального скорочення ринку, показали галузеві дані.

У той час як інші автовиробники, такі як Volkswagen AG, також зіткнулися з різким зрушенням у Китаї, японські автовиробники виділяються через їхню обмежену присутність у швидкозростаючій категорії продажів електромобілів та гібридів, що підключаються.

Аналітики кажуть, що виробництво і маржа в Китаї опиняться під тиском, оскільки автовиробники скорочують виробництво і ціни на автомобілі з ДВЗ, щоб контролювати запаси, що є тривожною ознакою конкуренції, з якою японські автовиробники можуть все частіше стикатися за межами свого внутрішнього ринку.

Mitsubishi Motors Corp заявила минулого тижня, що призупинила виробництво свого позашляховика Outlander в Китаї на три місяці і виплатить штраф у розмірі 77 мільйонів доларів за уповільнення продажів на своєму спільному підприємстві з державною GAC Group.

Mitsubishi, як і деякі інші японські автовиробники, не розкриває дані про продажі в Китаї. Галузеві дані, показали, що продажі в Китаї в першому кварталі впали на 58% порівняно з минулим роком.

Nissan Sylphy, седан, який був найбільш продаваним автомобілем у Китаї протягом трьох років, торік був витіснений BYD Song, підключаючим гібридом, створеним BYD, провідним автовиробником Китаю. У Nissan заявили, що за ці роки продали понад 5 мільйонів автомобілів Sylphy в Китаї.

Toyota Motor Corp заявила, що її повільний підхід до повністю електричних автомобілів захищає вибір споживачів, але ця стратегія знижує продажі в Китаї, кажуть аналітики.

Частка Японії в продажах автомобілів у Китаї впала до 18,5% у першому кварталі порівняно з 24% у 2020 році, свідчать галузеві дані Китайської асоціації автовиробників. З цих даних випливає, що продажі Toyota та її люксового бренду Lexus у першому кварталі впали на 14,5%. Nissan Motor Co Ltd повідомила про падіння продажів у Китаї на 45,8%, а продажі Mazda Motor Corp впали на 66,5% у першому кварталі.

Японські автовиробники побудували свою репутацію на таких факторах, як довговічність, але зрушення в Китаї свідчить про залучення дешевших електромобілів і нових пропозицій, заснованих на програмному забезпеченні, сказав Масатоші Нішимото, головний аналітик S&P Global Mobility в Токіо.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025