Міністр промисловості Ясутосі Нісімура заявив у п’ятницю, що Японія надасть субсидії на суму до 1,8 мільярда доларів на низку проектів, пов’язаних з акумуляторними батареями та мікросхемами, зазначивши останній крок Токіо до підвищення безпеки ланцюжка поставок. Уряд планує виділити до 184,6 млрд ієн (1,38 млрд доларів) у вигляді субсидій на вісім проектів, пов’язаних з акумуляторними батареями, і до 56,4 млрд ієн на два проекти, пов’язані з напівпровідниками, повідомив Нісімура журналістам.
Серед пропозицій, які воно субсидуватиме, — план автовиробника Honda Motor Co Ltd і виробника акумуляторів GS Yuasa Corp інвестувати близько 430 мільярдів єн у збільшення виробництва акумуляторних батарей, при цьому міністерство надасть до 158,7 млрд ієн у вигляді субсидій на проект.
“Ми покладаємо великі надії на те, що це призведе до стабільного постачання акумуляторних батарей і просування GX (зеленої трансформації)”, – сказав Нісімура.
У заяві Honda, GS Yuasa та їх 14-річного спільного підприємства з виробництва акумуляторів Blue Energy Co Ltd говориться, що вони планують розпочати виробництво у квітні 2027 року, а масове виробництво розпочнеться у жовтні 2027 року.
У документі зазначається, що першим стартує будівництво нового заводу, річна виробнича потужність якого становитиме не менше 20 гігават-годин (ГВтч). Однак його місцезнаходження поки не розкривається.
“Ми хотіли б відреагувати на широкий спектр попиту на акумулятори в Японії, який, як очікується, зростатиме в майбутньому, в основному для BEV (акумуляторних електромобілів)”, – йдеться у заяві генерального директора Honda Тосіхіро Мібе.