Французький автовиробник Renault переглядає свою цінову політику щодо електромобілів у всьому світі, щоб зберегти конкурентоспроможність після хвилі зниження цін з боку американського конкурента Tesla Inc. Після кількох зниження цін у Сполучених Штатах, Tesla в п’ятницю знизила ціни в Європі, у тому числі на батьківщині Renault у Франції, а також в Ізраїлі та Сінгапурі, розширивши глобальну дисконтну кампанію, розпочату в січні в Китаї.
“Ми будемо аналізувати країну за країною, ринок за ринком, який рівень конкурентоспроможності нам потрібен, щоб залишатися в грі”, – заявив журналістам у понеділок Фабріс Камболів, виконавчий директор бренду Renault.
Продаж бренду зріс на 9% у першому кварталі року, що вказує на те, що стратегія реструктуризації, орієнтована на найбільш прибуткові моделі, може почати окупатися після чотирьох років зниження доходів.
Топ-менеджер сказав, що відскок продовжився до квітня, додавши, проте, зниження цін Tesla стало тривожним дзвінком для конкурентів. Він зазначив, що продаж електрифікованої моделі Renault Megane, однієї з найпопулярніших, різко зріс у березні, незважаючи на дуже обмежену політику знижок. Але зараз модель коштує стільки ж, скільки її головний конкурент Tesla.
Після зниження цін минулого тижня Tesla Model 3 у Франції починається з 41 990 євро, порівняно з 42 000 євро за електричний Megane.
У першому кварталі у Франції було продано 3570 одиниць Megane E в порівнянні з 3158 автомобілями Tesla Model 3, хоча американський автовиробник також продав у країні 9364 своїх престижніших позашляховиків Model Y. Світові продажі марки Renault за перші три місяці року досягли 354 545 автомобілів.