Новини

Автомобілі Tesla виявилися небезпечними: прийде найбільший в історії відгук

Здатність деяких автомобілів Tesla перемикатися з передньої на задню передачу (або навпаки) без натискання на гальмо педаль піддається підвищеній увазі з боку федеральних регулюючих органів після подачі петиції про дефект грецьким регулятором. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) розглядає петицію про несправність, спрямовану на те, щоб змусити Tesla внести модифікації в кожен автомобіль, який вона продала з 2013 року. Вона додасть систему блокування, яка вимагає, щоб водій натискав педаль гальма перед перекручуванням з режиму Drive на Reverse.

У довгому технічному документі, представленому Костасом Лакафосісом, інженером-механіком та авіаційним інженером та слідчим авіаційних пригод з Греції, Tesla звинувачується у впровадженні «особливих функцій», які провокують раптове ненавмисне прискорення (SUA). Це, у свою чергу, призводить до аварій та травм.

“Однією з таких “особливостей” є здатність автомобіля зупинятися і перемикатися на задню передачу, коли водій готовий припаркуватися, без необхідності фактичного натискання на гальмо педаль”, – пише Лакафоссіс.

У петиції Лакафоссіс вказує, що з 1980-х років було відомо, що функція блокування перемикання передач при гальмуванні (BTSI) зменшує випадки несподіваного прискорення в автомобілях з автоматичною коробкою передач. Ця функція також потрібна для нових автомобілів з 2010 року.

Інженер стверджує, що зняття обох ніг з педалей є основним фактором, що сприяє підвищеному ризику помилок при неправильному натисканні педалі, і вказує на низку нещасних випадків у документах NHTSA.

Зрештою, Лакафоссіс рекомендує заборонити поточну функцію та зобов’язати водіїв натискати на педаль гальма перед перемиканням з Drive на Reverse у Tesla. Він припускає, що найпростіший спосіб внести цю зміну – оновити програмне забезпечення. Він подав прохання до NHTSA про відкликання всіх автомобілів Tesla.

NHTSA заявляє, що тепер оцінить твердження Лакафоссіса і розгляне їх у порівнянні зі своїми власними польовими даними, щоб визначити, чи задовольнити петицію чи відхилити її. Якщо петиція буде задоволена, почнеться розслідування дефекту, яке може призвести до відкликання. Організація раніше розглядала твердження про раптові ненавмисні прискорення у 2020 році.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025