Новини

Автомобілі Tesla виявилися небезпечними: прийде найбільший в історії відгук

Здатність деяких автомобілів Tesla перемикатися з передньої на задню передачу (або навпаки) без натискання на гальмо педаль піддається підвищеній увазі з боку федеральних регулюючих органів після подачі петиції про дефект грецьким регулятором. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) розглядає петицію про несправність, спрямовану на те, щоб змусити Tesla внести модифікації в кожен автомобіль, який вона продала з 2013 року. Вона додасть систему блокування, яка вимагає, щоб водій натискав педаль гальма перед перекручуванням з режиму Drive на Reverse.

У довгому технічному документі, представленому Костасом Лакафосісом, інженером-механіком та авіаційним інженером та слідчим авіаційних пригод з Греції, Tesla звинувачується у впровадженні «особливих функцій», які провокують раптове ненавмисне прискорення (SUA). Це, у свою чергу, призводить до аварій та травм.

“Однією з таких “особливостей” є здатність автомобіля зупинятися і перемикатися на задню передачу, коли водій готовий припаркуватися, без необхідності фактичного натискання на гальмо педаль”, – пише Лакафоссіс.

У петиції Лакафоссіс вказує, що з 1980-х років було відомо, що функція блокування перемикання передач при гальмуванні (BTSI) зменшує випадки несподіваного прискорення в автомобілях з автоматичною коробкою передач. Ця функція також потрібна для нових автомобілів з 2010 року.

Інженер стверджує, що зняття обох ніг з педалей є основним фактором, що сприяє підвищеному ризику помилок при неправильному натисканні педалі, і вказує на низку нещасних випадків у документах NHTSA.

Зрештою, Лакафоссіс рекомендує заборонити поточну функцію та зобов’язати водіїв натискати на педаль гальма перед перемиканням з Drive на Reverse у Tesla. Він припускає, що найпростіший спосіб внести цю зміну – оновити програмне забезпечення. Він подав прохання до NHTSA про відкликання всіх автомобілів Tesla.

NHTSA заявляє, що тепер оцінить твердження Лакафоссіса і розгляне їх у порівнянні зі своїми власними польовими даними, щоб визначити, чи задовольнити петицію чи відхилити її. Якщо петиція буде задоволена, почнеться розслідування дефекту, яке може призвести до відкликання. Організація раніше розглядала твердження про раптові ненавмисні прискорення у 2020 році.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Toyota RAV4 обігнала Corolla і стала найпродаванішим авто у світі

Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…

04.10.2025

Експерт розповів, чому стан коліс автомобіля не можна ігнорувати

Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…

04.10.2025

BMW X4 знімають з виробництва: остаточне рішення

У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…

04.10.2025

Електрокросовер Hyundai Kona отримав колекційну версію Mauna Loa

Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…

04.10.2025

У яких випадках краще продати авто, ніж ремонтувати

Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…

04.10.2025

Експерт пояснив, як продовжити термін роботи варіатора до 300 тис. км.

CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…

04.10.2025