Новини

Автомобілі Tesla виявилися небезпечними: прийде найбільший в історії відгук

Share

Здатність деяких автомобілів Tesla перемикатися з передньої на задню передачу (або навпаки) без натискання на гальмо педаль піддається підвищеній увазі з боку федеральних регулюючих органів після подачі петиції про дефект грецьким регулятором. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) розглядає петицію про несправність, спрямовану на те, щоб змусити Tesla внести модифікації в кожен автомобіль, який вона продала з 2013 року. Вона додасть систему блокування, яка вимагає, щоб водій натискав педаль гальма перед перекручуванням з режиму Drive на Reverse.

У довгому технічному документі, представленому Костасом Лакафосісом, інженером-механіком та авіаційним інженером та слідчим авіаційних пригод з Греції, Tesla звинувачується у впровадженні «особливих функцій», які провокують раптове ненавмисне прискорення (SUA). Це, у свою чергу, призводить до аварій та травм.

“Однією з таких “особливостей” є здатність автомобіля зупинятися і перемикатися на задню передачу, коли водій готовий припаркуватися, без необхідності фактичного натискання на гальмо педаль”, – пише Лакафоссіс.

У петиції Лакафоссіс вказує, що з 1980-х років було відомо, що функція блокування перемикання передач при гальмуванні (BTSI) зменшує випадки несподіваного прискорення в автомобілях з автоматичною коробкою передач. Ця функція також потрібна для нових автомобілів з 2010 року.

Інженер стверджує, що зняття обох ніг з педалей є основним фактором, що сприяє підвищеному ризику помилок при неправильному натисканні педалі, і вказує на низку нещасних випадків у документах NHTSA.

Зрештою, Лакафоссіс рекомендує заборонити поточну функцію та зобов’язати водіїв натискати на педаль гальма перед перемиканням з Drive на Reverse у Tesla. Він припускає, що найпростіший спосіб внести цю зміну – оновити програмне забезпечення. Він подав прохання до NHTSA про відкликання всіх автомобілів Tesla.

NHTSA заявляє, що тепер оцінить твердження Лакафоссіса і розгляне їх у порівнянні зі своїми власними польовими даними, щоб визначити, чи задовольнити петицію чи відхилити її. Якщо петиція буде задоволена, почнеться розслідування дефекту, яке може призвести до відкликання. Організація раніше розглядала твердження про раптові ненавмисні прискорення у 2020 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025