Новини

Автомобілі Tesla виявилися небезпечними: прийде найбільший в історії відгук

Здатність деяких автомобілів Tesla перемикатися з передньої на задню передачу (або навпаки) без натискання на гальмо педаль піддається підвищеній увазі з боку федеральних регулюючих органів після подачі петиції про дефект грецьким регулятором. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) розглядає петицію про несправність, спрямовану на те, щоб змусити Tesla внести модифікації в кожен автомобіль, який вона продала з 2013 року. Вона додасть систему блокування, яка вимагає, щоб водій натискав педаль гальма перед перекручуванням з режиму Drive на Reverse.

У довгому технічному документі, представленому Костасом Лакафосісом, інженером-механіком та авіаційним інженером та слідчим авіаційних пригод з Греції, Tesla звинувачується у впровадженні «особливих функцій», які провокують раптове ненавмисне прискорення (SUA). Це, у свою чергу, призводить до аварій та травм.

“Однією з таких “особливостей” є здатність автомобіля зупинятися і перемикатися на задню передачу, коли водій готовий припаркуватися, без необхідності фактичного натискання на гальмо педаль”, – пише Лакафоссіс.

У петиції Лакафоссіс вказує, що з 1980-х років було відомо, що функція блокування перемикання передач при гальмуванні (BTSI) зменшує випадки несподіваного прискорення в автомобілях з автоматичною коробкою передач. Ця функція також потрібна для нових автомобілів з 2010 року.

Інженер стверджує, що зняття обох ніг з педалей є основним фактором, що сприяє підвищеному ризику помилок при неправильному натисканні педалі, і вказує на низку нещасних випадків у документах NHTSA.

Зрештою, Лакафоссіс рекомендує заборонити поточну функцію та зобов’язати водіїв натискати на педаль гальма перед перемиканням з Drive на Reverse у Tesla. Він припускає, що найпростіший спосіб внести цю зміну – оновити програмне забезпечення. Він подав прохання до NHTSA про відкликання всіх автомобілів Tesla.

NHTSA заявляє, що тепер оцінить твердження Лакафоссіса і розгляне їх у порівнянні зі своїми власними польовими даними, щоб визначити, чи задовольнити петицію чи відхилити її. Якщо петиція буде задоволена, почнеться розслідування дефекту, яке може призвести до відкликання. Організація раніше розглядала твердження про раптові ненавмисні прискорення у 2020 році.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025