Stellantis NV, материнська компанія Chrysler, у середу представила свій новий електричний пікап Ram, який має дебютувати на ринку наприкінці 2024 року в рамках стратегії франко-італійського автовиробника з електрифікації своєї лінійки автомобілів. Ram 1500 REV 2025 модельного року, представлений на автосалоні в Нью-Йорку, який триватиме до 16 квітня, матиме запас ходу до 804 км. при використанні додаткової акумуляторної батареї ємністю 229 кіловат. Вантажівка EV надійде у продаж в одному з найважливіших сегментів ринку електромобілів Північної Америки.
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес сказав, що пікап буде проводитися в США, і місце його виробництва буде оголошено найближчим часом. Він сказав, що компанія досі «допрацьовує план».
Він сказав журналістам у кулуарах автосалону, що споживачі віддадуть перевагу Ram іншим електричним пікапам, тому що він перевершує інші вантажівки по запасу ходу, швидкості зарядки, буксирування та інших факторів. Він сказав, що після презентації багато суперників «мусять спробувати перемогти нас».
Запуск вантажівки Ram наприкінці 2024 року відбудеться більш ніж за два роки після аналогічних електричних пікапів, таких як Rivian R1T та Ford F-150 Lightning.
General Motors планує розпочати постачання електричних пікапів Chevrolet Silverado цієї осені. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що Cybertruck, який давно відкладався, буде запущено цього року на заводі в Техасі.
Вантажівка RAM EV буде побудована на новій рамній архітектурі, призначеній для повнорозмірних електромобілів, здатної буксирувати до 6,4 тонни та нести корисне навантаження до 1 тонни. Він матиме запас ходу до 560 км із стандартним акумулятором на 168 кіловат та до 800 км із додатковим акумулятором на 229 кіловат.
Stellantis також представила на виставці свою модель 2024 року з гібридним двигуном Jeep Wrangler, що підключається. За заявою компанії, до 2030 року 50% продажів бренду Jeep у США будуть електромобілями.
Таварес поставив перед собою амбітні цілі щодо скорочення викидів удвічі до 2030 року, включаючи те, що до кінця десятиліття 100% продажів автомобілів у Європі та 50% продажів легкових автомобілів та легких пікапів у США будуть припадати на електромобілі.