Прес-служба Volvo Cars звітувала про продаж 162 938 автомобілів за перші три місяці 2023 року, що на 10% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як стало відомо журналістам видання SPEEDME.RU, зростання продажів в основному сприяли повністю електричні автомобілі компанії.
За березень Volvo Cars продала 63 132 автомобілі по всьому світу, що на 8% більше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. Лінійка Recharge моделей Volvo Cars з повністю електричною або гібридною силовою установкою, що підключається, залишалася популярною в перші три місяці року, склавши 41% всіх автомобілів Volvo , проданих по всьому світу. Частка електричних автомобілів за цей період склала 18 відсотків.
За перші три місяці 2023 року продажі компанії в Європі зросли до 72 671 автомобіля, що на 12% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Частка моделей Recharge сягнула 62 відсотків від загального обсягу продажів у регіоні.
Продажі в США зросли на 16% за перші три місяці поточного року і склали 26 483 автомобілі. На моделі лінійки Recharge припало 29% від загального обсягу продажів у першому кварталі.
Продажі в Китаї досягли 36 457 автомобілів, що на 2% більше у першому кварталі порівняно з аналогічним періодом минулого року. Продаж автомобілів Volvo Recharge зріс на 11 відсотків.
У березні кросовер Volvo XC40 був найбільш продаваною моделлю з обсягом продажів 20 556 автомобілів (2022: 17 584), за ним слідував XC60 із загальним обсягом продажів 18 090 автомобілів (2022: 16 855 одиниць) і XC90 з обсягом продажів 9 : 9141 одиниця).