Новини

Volkswagen назвав останні моделі, які отримають ДВЗ

Share

У розширеному інтерв’ю німецькому виданню Automobilwoche генеральний директор бренду Volkswagen Томас Шефер розповів про те, яке майбутнє чекає на марку з Вольфсбурга. Обговорення велося навколо електромобілів і того, як прагнення до нульового рівня викидів сигналізує про початок кінця для автомобілів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння. З цією метою голова компанії повідомив, що VW майже закінчив випуск нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Пізніше цього року німецький бренд має намір запустити Passat наступного покоління (тільки в кузові універсал) і Tiguan. У 2024 році з’явиться новий Tayron (компактний кросовер для Китаю), а у 2025 році з’явиться оновлений T-Roc. Шефер каже, що це будуть останні автомобілі з ДВЗ наступного покоління, які будуть доступні у 2030-х роках. Звичайно, інші продукти отримають ще більшу модернізацію. Але після цього “повністю нові автомобілі не плануються, принаймні поки що”.

Легендарний Golf пройде через рестайлінг у 2024 році, щоб зберегти модель свіжою та конкурентоспроможною до кінця десятиліття. Дев’ятого покоління з бензиновими/дизельними двигунами не планується, але керівництво VW не виключає цього повністю: “Якщо до 2026 або 2027 року світ розвиватиметься зовсім інакше, ніж очікувалося, то ми також можемо запустити абсолютно новий автомобіль. Поки що це не планується”.

Крім того Шефер натякнув, що кінець Polo близький, оскільки майбутні норми викидів Євро-7 зроблять суперміні занадто дорогим після додавання гібридної установки. Далі він сказав, що в кінцевому підсумку він коштуватиме приблизно стільки ж, скільки ID.2all 2025 року, і “ви маєте запитати себе, чи має це все ще сенс” продавати малолітражний хетчбек із ДВЗ.

Компактний електричний кросовер, вироблений у Вольфсбурзі, буде випущений у 2026 році, і відповідальна за VW людина сказала, що його можна назвати ID.Tiguan. Компанія має намір зберегти знакові імена в епоху електромобілів, тому прізвиська Golf і Tiguan не зникнуть після закінчення епохи ДВЗ. Шефер сказав, що електричний Golf на платформі MEB/MEB + не планується, і це станеться тільки на майбутній архітектурі SSP, тобто після 2028 року.

VW має намір продавати в Європі тільки електромобілі з 2033 року, за два роки до того, як в Євросоюзі остаточно запровадить заборону на продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025

Nissan може перенести виробництво половини партії Rogue до Японії

Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…

18.02.2025

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025