Новини

Volkswagen назвав останні моделі, які отримають ДВЗ

Share

У розширеному інтерв’ю німецькому виданню Automobilwoche генеральний директор бренду Volkswagen Томас Шефер розповів про те, яке майбутнє чекає на марку з Вольфсбурга. Обговорення велося навколо електромобілів і того, як прагнення до нульового рівня викидів сигналізує про початок кінця для автомобілів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння. З цією метою голова компанії повідомив, що VW майже закінчив випуск нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Пізніше цього року німецький бренд має намір запустити Passat наступного покоління (тільки в кузові універсал) і Tiguan. У 2024 році з’явиться новий Tayron (компактний кросовер для Китаю), а у 2025 році з’явиться оновлений T-Roc. Шефер каже, що це будуть останні автомобілі з ДВЗ наступного покоління, які будуть доступні у 2030-х роках. Звичайно, інші продукти отримають ще більшу модернізацію. Але після цього “повністю нові автомобілі не плануються, принаймні поки що”.

Легендарний Golf пройде через рестайлінг у 2024 році, щоб зберегти модель свіжою та конкурентоспроможною до кінця десятиліття. Дев’ятого покоління з бензиновими/дизельними двигунами не планується, але керівництво VW не виключає цього повністю: “Якщо до 2026 або 2027 року світ розвиватиметься зовсім інакше, ніж очікувалося, то ми також можемо запустити абсолютно новий автомобіль. Поки що це не планується”.

Крім того Шефер натякнув, що кінець Polo близький, оскільки майбутні норми викидів Євро-7 зроблять суперміні занадто дорогим після додавання гібридної установки. Далі він сказав, що в кінцевому підсумку він коштуватиме приблизно стільки ж, скільки ID.2all 2025 року, і “ви маєте запитати себе, чи має це все ще сенс” продавати малолітражний хетчбек із ДВЗ.

Компактний електричний кросовер, вироблений у Вольфсбурзі, буде випущений у 2026 році, і відповідальна за VW людина сказала, що його можна назвати ID.Tiguan. Компанія має намір зберегти знакові імена в епоху електромобілів, тому прізвиська Golf і Tiguan не зникнуть після закінчення епохи ДВЗ. Шефер сказав, що електричний Golf на платформі MEB/MEB + не планується, і це станеться тільки на майбутній архітектурі SSP, тобто після 2028 року.

VW має намір продавати в Європі тільки електромобілі з 2033 року, за два роки до того, як в Євросоюзі остаточно запровадить заборону на продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volkswagen

Останні записи

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024

Що робити, якщо незамерзайка замерзла: 7 ефективних методів

Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…

19.12.2024

Toyota випустить компактний пікап, який складе конкуренцію Maverick

Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…

19.12.2024

Euro NCAP назвала найнебезпечніші фургони після краш-тестів

Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…

19.12.2024

Чому не варто прогрівати двигун автомобіля без поїздки

Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…

19.12.2024