Щоб зрозуміти, як бренд Jeep став культовим, можна спробувати згадати, що до Другої світової війни не було таких транспортних засобів, як джипи, не кажучи вже про кросоверів або позашляховиків.
Історія була започаткована союзниками: їм потрібен був здатний повнопривідний військовий легкий позашляховик, який можна було б використовувати як на бездоріжжі, так і на дорозі, і який мав проводитися у великих кількостях на основі стандартизованої конструкції. Рішенням стали Willys MB і Ford GPW , загальна кількість яких склала майже 650 тисяч одиниць і які принаймні частково відповідальні за успіх зусиль союзників під час Другої світової війни. Природно, маленький автомобіль відразу після закінчення конфлікту перетворився на цивільну модель і копіювався по всьому світу від Японії (Toyota Land Cruiser) до Великобританії (Land Rover).
Тепер спадщина належить Stellantis та його найвідомішому бренду Jeep. Повертаючись, наприклад, про те, як швидко сама марка стала легендою, просто озирніться назад на майже шість десятиліть відданої любові торгової марки до бездоріжжя під час щорічного Пасхального джип-сафарі . Тим часом 57 сафарі не за горами — воно почнеться 1-го і завершиться 9 квітня. Та Jeep не шкодує коштів, щоб кожен відчув себе частиною позашляхової події.
Таким чином, за традицією, компанія підготувала серію свіжих та унікальних концептів, які вирушать у дорогу до Моави, штат Юта. Їх не менше семи: «єдині у своєму роді концептуальні автомобілі Jeep (які виведуть повнопривідні автомобілі на новий рівень) і доведуть, що немає нічого кращого за легендарні можливості Jeep 4×4 ». Всі вони оснащені новітньою концепцією та аксесуарами Mopar виробництва JPP (Jeep Performance Parts), мають вдосконалені силові агрегати під капотом, і більше половини з них зосереджені на місії бренду – Zero Emission Freedom Freedom.
Що стосується останнього, чотири з семи прототипів електрифіковані, в тому числі модернізований Jeep Wrangler Magneto 3.0 , перша концепція акумуляторного електромобіля бренду (BEV). Поряд з цим з’явився оновлений концепт Jeep Cherokee 4xe 1978, прототип Jeep Wrangler Rubicon 4xe , а також унікальний Jeep Wrangler Rubicon 4xe Departure . Що стосується представників з ДВС, Jeep Gladiator Rubicon Sideburn оснащений 3,6-літровим двигуном Pentastar V6, а Grand Wagoneer Overland оснащений новим 3,0-літровим двигуном Hurricane Twin Turbo 510 потужністю 510 к.с. Концепт Scrambler 392використовує 6,4-літровий Hemi V8 потужністю 470 л. і 637 Нм крутного моменту.
Нагадуємо, що Пасхальне джип-сафарі , яке в даний час проводиться моавським клубом повнопривідних автомобілів Red Rock 4-Wheelers , було спочатку розпочате в 1967 році Торговою палатою Моаве і включало всього один день захоплюючих поїздок. Однак тепер це масштабний дев’ятиденний захід, кульмінацією якого є події «Великої суботи», які відбуваються під час великодніх вихідних.