Компанія Huawei представила прототип нової станції Fusion Charger максимальною потужністю 600 кВт. Як пише портал CarNewsChina, новинка підтримує китайський стандарт швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 до 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити запас енергії на 100 кВт*год за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Максимум – 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Система охолодження – рідинна.
Порівнятися за характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з’явилася перед нею, — 480 кВт.
Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…
Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…
Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…
Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…
Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…
Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…
Leave a Comment