Компанія Huawei представила прототип нової станції Fusion Charger максимальною потужністю 600 кВт. Як пише портал CarNewsChina, новинка підтримує китайський стандарт швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 до 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити запас енергії на 100 кВт*год за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Максимум – 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Система охолодження – рідинна.
Порівнятися за характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з’явилася перед нею, — 480 кВт.
Автомобільна індустрія готується до значних змін через політику нового президента США, Дональда Трампа, який анонсував…
Audi завершує фінальні випробування нового покоління Q7, який вийде на ринок у 2026 році. Кросовер…
15-20 років тому на українському ринку старих автомобілів переважали імпортні моделі, і основним критерієм вибору…
Цей сезон конкурсу World Car of the Year стартував восени 2024 року, в січні опублікували…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №11111, який передбачає посилення відповідальності для водіїв, що не надають…
Компанія Audi з початку 2025 вивела на дорожні випробування кілька новинок. Частина практично готова до…
Leave a Comment