Компанія Huawei представила прототип нової станції Fusion Charger максимальною потужністю 600 кВт. Як пише портал CarNewsChina, новинка підтримує китайський стандарт швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 до 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити запас енергії на 100 кВт*год за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Максимум – 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Система охолодження – рідинна.
Порівнятися за характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з’явилася перед нею, — 480 кВт.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment