Компанія Huawei представила прототип нової станції Fusion Charger максимальною потужністю 600 кВт. Як пише портал CarNewsChina, новинка підтримує китайський стандарт швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 до 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити запас енергії на 100 кВт*год за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Максимум – 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Система охолодження – рідинна.
Порівнятися за характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з’явилася перед нею, — 480 кВт.
Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…
Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…
Обговорення поганої якості знімків з дорожніх камер не вщухає до цього дня. Багато хто вважає,…
Обговорення швидкого зникнення двигунів внутрішнього згоряння нерідко пов'язані не з їх недостатньою ефективністю, а з…
Коли говорять про американський бренд Jeep, одразу уявляють легендарний рамний Wrangler, але насправді Grand Cherokee…
Чутки дедалі наполегливіше говорять про швидкий дебют електричної версії культового позашляховика BMW X5 нового покоління…
Leave a Comment