Компанія Huawei представила прототип нової станції Fusion Charger максимальною потужністю 600 кВт. Як пише портал CarNewsChina, новинка підтримує китайський стандарт швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 до 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити запас енергії на 100 кВт*год за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Максимум – 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Система охолодження – рідинна.
Порівнятися за характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з’явилася перед нею, — 480 кВт.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment