Автовиробники в Європі вживають заходів щодо скорочення виробництва малолітражних автомобілів, які переважно працюють на бензині, прагнучи зменшити витрати та мінімізувати викиди вуглекислого газу (CO2).
Видання Automotive News Europe повідомляє, що продажі компактних малолітражних автомобілів значно скоротилися: кількість проданих мікроавтобусів у Європі зменшилася з 1,2 мільйона у 2017 році до майже половини цієї цифри п’ять років по тому.
Таке падіння продажів можна пояснити зняттям з виробництва кількох колись популярних моделей, зокрема:
- Citroen C1,
- Peugeot 108 і Smart ForFour,
- Opel Karl і Adam,
- Skoda Citigo,
- Ford Ka,
- Seat Mii,
- Suzuki Celerio.
Вони були виведені з ринку в 2022 році.
Експерти припускають, що автовиробники намагаються зменшити витрати на розробку нових моделей, які відповідатимуть майбутньому екологічному стандарту Євро-7, усуваючи міські “компакти”.
Це свідчить про те, що в майбутньому автовиробники можуть змістити акцент з бензинових малолітражок на більш технологічні та менш шкідливі для довкілля електромобілі.
Таким чином, європейські автовиробники роблять стратегічні кроки, спрямовані на скорочення виробничих витрат і викидів CO2 за рахунок зменшення виробництва невеликих автомобілів з бензиновим двигуном.
Ця тенденція значною мірою зумовлена падінням продажів компактних малолітражних автомобілів і зняттям з виробництва колись популярних моделей.
У майбутньому автовиробники можуть зробити пріоритетом розвиток електромобілів, щоб відповідати майбутнім екологічним нормам.