При покупці автомобіля навіть не з автосалону власники хочуть відразу оформити автомобіль на себе. При цьому, якщо для звичайного покупця подібне оформлення – спосіб перестрахуватися від несумлінних продавців, то для людей, які займаються продажем авто, процедура перереєстрації – це зайвий “геморой” та паперова тяганина.
При цьому автор законопроекту №9083 Данило Гетьманцев зазначає, що на сьогодні основна частина автомобільного бізнесу, пов’язаного з продажем уживаних машин, перебуває в тіні. Така ситуація на ринку обумовлена, зокрема тим, що для подальшого продажу автомобіля суб’єктам господарювання необхідно зареєструвати авто на себе, а потім знову перереєструвати авто на нового власника в Сервісному Центрі МВС.
Крім цього, під час воєнного стану до цієї процедури додалася ще одна, а саме – необхідність отримати заявку з військкомату (Територіального центру комплектування) про постановку та зняття авто з обліку. Щоб виправити ситуацію, у законопроекті пропонують дозволити суб’єктам господарювання, які купують авто для подальшого перепродажу, не оформляти їх “на себе” у сервісних центрах.
Натомість продавців підтриманих автомобілів зобов’яжуть вносити всю необхідну інформацію до державної електронної бази. За словами авторів законопроекту, подібні механізми вже давно і успішно застосовуються в США, Польщі та Німеччині, де дилери уживаних авто можуть купувати авто і потім перереєструвати їх виключно на кінченого користувача.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment