Ford представить свій новий повністю електричний позашляховик на базі платформи MEB Volkswagen Group 21 березня. Автомобіль є першим із двох електромобілів, які будуть побудовані на платформі MEB на заводі Ford у Кельні, Німеччина. Очікується, що він називатиметься Explorer Sport, а виробництво має розпочатися наприкінці цього року.
Автомобіль продемонструє “бунтівну, безкомпромісну спадщину позашляховиків Ford, переосмислену для епохи електромобілів”, – сказав Мартін Сандер, який очолює електронний бізнес Ford у Європі.
Сандер натякнув на назву електромобіля, додавши до свого повідомлення хештег #ExploringReinvented .
Ford заявив, що хоче більше посилатися на своє американське коріння в маркетингу та стилі європейських легкових автомобілів, маючи на увазі позашляховики та пікапи , які він продає у США.
Новий електричний позашляховик заснований на кросовері VW ID.4 . Його запас ходу складе близько 500 км . Він охоплюватиме сегменти компактних та середніх автомобілів і конкуруватиме з такими електромобілями, як Toyota bZ4X, Nissan Ariya та Skoda Enyaq.
Очікується, що другий електромобіль на базі VW , який має з’явитися наступного року, буде моделлю у стилі купе, схожою на VW ID.5.
Ford переобладнає своє підприємство в Кельні в завод, що випускає тільки електромобілі, і припинить виробництво малолітражних автомобілів Fiesta в липні, що відображає перехід автовиробника від дрібніших і менш прибуткових сегментів до позашляховиків та кросоверів. Компанія відмовляється від середньорозмірного автомобіля Focus після згортання випуску моделі в Саарлуї, Німеччина, в 2025 році. Її мінівени S-Max та Galaxy , вироблені у Валенсії, Іспанія, будуть зняті з виробництва у квітні. Виробництво середньорозмірного автомобіля Mondeo у Валенсії вже завершено.
Перехід від невеликих європейських сегментів до електромобілів означає, що він скоротить свою робочу силу в Європі . У лютому компанія заявила, що планує скоротити 3800 робочих місць з розробки продуктів та адміністрування в Європі протягом наступних трьох років, пославшись на зростання витрат і потребу у меншій кількості робітників для створення електромобілів.
Ford прагне зробити свою лінійку легкових автомобілів в Європі повністю електричною до 2030 року і очікує, що дві третини продажів комерційних фургонів будуть повністю електричними або гібридами, що підключаються, до тієї ж дати.