Попри те, що війна поставила на паузу процес ухвалення нових норм проведення автомобільного техогляду, проте вони є однією з вимог для вступу України до ЄС, а тому рано чи пізно автовласникам доведеться вирушити на СТО.

Як повідомляє «Телеграф», зараз точної інформації про те, що саме підлягатиме контролю, немає. Проте постанова Кабміну №137 та наказ Мінінфраструктури №710 можуть підказати.

Насамперед перевірятимуть документи власника, автомобіля та номер кузова.

Крім того, треба бути готовими до того, що на СТО перевіряти токсичність вихлопу і для цього на транспортному засобі повинні бути встановлені два каталізатори і комплект лямбда-зондів (для бензинового двигуна) або фільтр сажі (для дизеля). Це компоненти дуже дорогі, тому в Україні на багатьох автомобілях їх немає.

Також швидше за все оглядатимуть:

  • гальма, вони на автомобілі повинні спрацьовувати ефективно та одночасно;
  • колеса, а саме шини та диски, на предмет відповідності розмірам та допускам автовиробника;
  • кермо, воно не повинно люфтити, а на гідропідсилювачі не повинно бути патьоків;
  • ходову, що включає перевірку підвіски на спеціальних стендах;
  • лобове скло на наявність тріщин, крім того на всіх стеклах буде перевірятися тонування;
  • освітлення, оскільки будь-які ситуації у цьому плані заборонені;
  • ремені безпеки;
  • кузов щодо наявності корозії.