Акумулятори оновленої Tesla Model S найкраще переносять морози та забезпечують найбільший запас ходу під час холодної погоди. Такого висновку дійшли фахівці норвезького видання Motor.no після масштабного дорожнього тесту 29 електромобілів. Журналісти проводять такі випробування регулярно, і цього разу Model S встановила абсолютний рекорд зимових тестів у Норвегії.
В рамках випробувань електромобілі пересуваються у звичайному режимі дорогами загального користування між Осло та містечком Хьоркін, відстань між якими — 365 кілометрів. Цього року температура повітря в середньому становила мінус 5 до мінус 10 градусів, але на окремих гірських ділянках доходила до мінус 19 градусів.
Tesla Model S змогла заїхати далі за всіх: мінусові температури зменшили її характеристики лише на 16,4%, з 634 до 530 кілометрів. Видання стверджує, що ще жоден електромобіль на зимовому тесті не заїжджав так далеко на одному заряді. Попередній рекорд належав Tesla Model 3 та становив 521 кілометр. Цікаво водночас, що Model S брала участь у випробуваннях із батареями, зарядженими лише на 98%, — стверджується, що так сталося з технічних причин.
Найстійкішими до морозів виявилися батареї китайського Maxus Euniq6, у якого розбіжність між паспортним та реальним запасом ходу становила лише 10,45%. Однак проїхати він зміг лише 317 кілометрів. Загалом у тесті брало участь 12 електромобілів китайського походження, і випробувачі зазначили, що за співвідношенням вартості та характеристик для багатьох норвезьких сімей вони виявилися б вигідною пропозицією.
Найгірше морози переносять акумулятори кросовера Toyota bZ4X. Електромобіль брав участь у тесті в задньопривідному варіанті виконання і, хоча за паспортом повинен проїжджати без підзаряджання 503 кілометри, подужав лише 323 — тобто втратив понад третину запасу електрики.
Серед найбільш відомих електромобілів у випробуваннях норвежців були задіяні також, наприклад, Mercedes-Benz EQE (614 кілометрів за паспортом та 409 на практиці) та BMW i7 (595 та 424 кілометри), Voyah Free (501 та 391 кілометр) та Hongqi E-HS (465 та 303 кілометри), а також JAC e-JS4 (433 км проти 323 км).
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Leave a Comment