Новини

Tesla Model S виявилася електромобілем з найбільшим запасом ходу в морози

Акумулятори оновленої Tesla Model S найкраще переносять морози та забезпечують найбільший запас ходу під час холодної погоди. Такого висновку дійшли фахівці норвезького видання Motor.no після масштабного дорожнього тесту 29 електромобілів. Журналісти проводять такі випробування регулярно, і цього разу Model S встановила абсолютний рекорд зимових тестів у Норвегії.

В рамках випробувань електромобілі пересуваються у звичайному режимі дорогами загального користування між Осло та містечком Хьоркін, відстань між якими — 365 кілометрів. Цього року температура повітря в середньому становила мінус 5 до мінус 10 градусів, але на окремих гірських ділянках доходила до мінус 19 градусів.

Tesla Model S змогла заїхати далі за всіх: мінусові температури зменшили її характеристики лише на 16,4%, з 634 до 530 кілометрів. Видання стверджує, що ще жоден електромобіль на зимовому тесті не заїжджав так далеко на одному заряді. Попередній рекорд належав Tesla Model 3 та становив 521 кілометр. Цікаво водночас, що Model S брала участь у випробуваннях із батареями, зарядженими лише на 98%, — стверджується, що так сталося з технічних причин.

Найстійкішими до морозів виявилися батареї китайського Maxus Euniq6, у якого розбіжність між паспортним та реальним запасом ходу становила лише 10,45%. Однак проїхати він зміг лише 317 кілометрів. Загалом у тесті брало участь 12 електромобілів китайського походження, і випробувачі зазначили, що за співвідношенням вартості та характеристик для багатьох норвезьких сімей вони виявилися б вигідною пропозицією.

Найгірше морози переносять акумулятори кросовера Toyota bZ4X. Електромобіль брав участь у тесті в задньопривідному варіанті виконання і, хоча за паспортом повинен проїжджати без підзаряджання 503 кілометри, подужав лише 323 — тобто втратив понад третину запасу електрики.

Серед найбільш відомих електромобілів у випробуваннях норвежців були задіяні також, наприклад, Mercedes-Benz EQE (614 кілометрів за паспортом та 409 на практиці) та BMW i7 (595 та 424 кілометри), Voyah Free (501 та 391 кілометр) та Hongqi E-HS (465 та 303 кілометри), а також JAC e-JS4 (433 км проти 323 км).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Tesla

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025