Акумулятори оновленої Tesla Model S найкраще переносять морози та забезпечують найбільший запас ходу під час холодної погоди. Такого висновку дійшли фахівці норвезького видання Motor.no після масштабного дорожнього тесту 29 електромобілів. Журналісти проводять такі випробування регулярно, і цього разу Model S встановила абсолютний рекорд зимових тестів у Норвегії.
В рамках випробувань електромобілі пересуваються у звичайному режимі дорогами загального користування між Осло та містечком Хьоркін, відстань між якими — 365 кілометрів. Цього року температура повітря в середньому становила мінус 5 до мінус 10 градусів, але на окремих гірських ділянках доходила до мінус 19 градусів.
Tesla Model S змогла заїхати далі за всіх: мінусові температури зменшили її характеристики лише на 16,4%, з 634 до 530 кілометрів. Видання стверджує, що ще жоден електромобіль на зимовому тесті не заїжджав так далеко на одному заряді. Попередній рекорд належав Tesla Model 3 та становив 521 кілометр. Цікаво водночас, що Model S брала участь у випробуваннях із батареями, зарядженими лише на 98%, — стверджується, що так сталося з технічних причин.
Найстійкішими до морозів виявилися батареї китайського Maxus Euniq6, у якого розбіжність між паспортним та реальним запасом ходу становила лише 10,45%. Однак проїхати він зміг лише 317 кілометрів. Загалом у тесті брало участь 12 електромобілів китайського походження, і випробувачі зазначили, що за співвідношенням вартості та характеристик для багатьох норвезьких сімей вони виявилися б вигідною пропозицією.
Найгірше морози переносять акумулятори кросовера Toyota bZ4X. Електромобіль брав участь у тесті в задньопривідному варіанті виконання і, хоча за паспортом повинен проїжджати без підзаряджання 503 кілометри, подужав лише 323 — тобто втратив понад третину запасу електрики.
Серед найбільш відомих електромобілів у випробуваннях норвежців були задіяні також, наприклад, Mercedes-Benz EQE (614 кілометрів за паспортом та 409 на практиці) та BMW i7 (595 та 424 кілометри), Voyah Free (501 та 391 кілометр) та Hongqi E-HS (465 та 303 кілометри), а також JAC e-JS4 (433 км проти 323 км).
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment