Новини

Tesla Model S виявилася електромобілем з найбільшим запасом ходу в морози

Акумулятори оновленої Tesla Model S найкраще переносять морози та забезпечують найбільший запас ходу під час холодної погоди. Такого висновку дійшли фахівці норвезького видання Motor.no після масштабного дорожнього тесту 29 електромобілів. Журналісти проводять такі випробування регулярно, і цього разу Model S встановила абсолютний рекорд зимових тестів у Норвегії.

В рамках випробувань електромобілі пересуваються у звичайному режимі дорогами загального користування між Осло та містечком Хьоркін, відстань між якими — 365 кілометрів. Цього року температура повітря в середньому становила мінус 5 до мінус 10 градусів, але на окремих гірських ділянках доходила до мінус 19 градусів.

Tesla Model S змогла заїхати далі за всіх: мінусові температури зменшили її характеристики лише на 16,4%, з 634 до 530 кілометрів. Видання стверджує, що ще жоден електромобіль на зимовому тесті не заїжджав так далеко на одному заряді. Попередній рекорд належав Tesla Model 3 та становив 521 кілометр. Цікаво водночас, що Model S брала участь у випробуваннях із батареями, зарядженими лише на 98%, — стверджується, що так сталося з технічних причин.

Найстійкішими до морозів виявилися батареї китайського Maxus Euniq6, у якого розбіжність між паспортним та реальним запасом ходу становила лише 10,45%. Однак проїхати він зміг лише 317 кілометрів. Загалом у тесті брало участь 12 електромобілів китайського походження, і випробувачі зазначили, що за співвідношенням вартості та характеристик для багатьох норвезьких сімей вони виявилися б вигідною пропозицією.

Найгірше морози переносять акумулятори кросовера Toyota bZ4X. Електромобіль брав участь у тесті в задньопривідному варіанті виконання і, хоча за паспортом повинен проїжджати без підзаряджання 503 кілометри, подужав лише 323 — тобто втратив понад третину запасу електрики.

Серед найбільш відомих електромобілів у випробуваннях норвежців були задіяні також, наприклад, Mercedes-Benz EQE (614 кілометрів за паспортом та 409 на практиці) та BMW i7 (595 та 424 кілометри), Voyah Free (501 та 391 кілометр) та Hongqi E-HS (465 та 303 кілометри), а також JAC e-JS4 (433 км проти 323 км).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025

Експерт розповів, коли саме варто переходити на зимові шини

За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…

31.10.2025

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025