Багато виробників тепер просять додаткову плату за підігрів керма, крісел та інші функції. Марка Dacia вирішила пожартувати з цього і винайшла найдешевший підігрів сидінь.
Представники компанії заявили, що не підтримують тренд на запровадження підписок на окремі функції авто. Румунський виробник збереже звичний підхід до продажу автомобілів. Щоб підкреслити свою позицію, марка роздаватиме безкоштовні грілки власникам машин, які не погоджуються з введенням щомісячної підписки на вбудовані в авто функції.
Dacia наповнить грілки гарячою водою і безкоштовно роздаватиме їх у власних дилерських центрах у Лондоні, Манчестері та Суонсі протягом двох днів: 1 і 2 лютого. Щоб отримати грілку, потрібно її просто попросити. Усього трьома центрами розвезуть по 25 грілок.
Бренд-директор Dacia у Великій Британії Люк Брод заявив, що просити гроші за активацію наявних в автомобілі функцій — це не їхній стиль. Марка вірить у простоту та створює для клієнтів функції, які підвищують рівень комфорту та вже включені в ціну авто та не вимагають активації.