Водії вважають, що у спеку гріти мотор не потрібно. Проте розпочинати рух одразу не рекомендується.
Здається, що влітку немає таких проблем, які супроводжують двигун узимку. Однак одразу тиснути на педаль газу все одно не можна. Справа в тому, що після тривалої стоянки, тобто коли машина простоювала всю ніч, моторне масло стікає у картер. Потрібно після запуску слід почекати, доки воно не розійдеться по системі. Є на вулиці температура вище нуля, то потрібно буде буквально 2-3 хвилини.
Якщо не дати мотору прогрітися, то масло не встигне дістатися через численні канали до деталей, що труться. Також воно не набере потрібної температури і буде гірше надходити в масляний фільтр, тобто швидше забруднюватися. Крім того, гідросистеми (муфти фазообертачів, гідрокомпенсатори) без прогріву двигуна працюють некоректно.
Найбільше під час їзди без прогріву постраждають турбовані силові агрегати. Після запуску таких агрегатів гарячі вихлопні гази проходять через «равлик» турбіни, розігрівають її до 1000 і більше градусів. Якщо масло не дійде до двигуна, то механізм турбіни швидко і активно зношуватиметься.
Також це позначиться на трансмісії, особливо гідромеханічних “автоматах”. Паливному насосу потрібен час, щоб прокачати мастило та підготувати механізми АКПП до роботи. Хоча на «механіці» відсутність олії теж позначається погано.
Може виникнути питання, як зрозуміти, що двигун досить прогрівся. Для цього треба подивитися на оберти неодруженого року. Коли масло заповнює всю систему та прогрівається до потрібної температури, стрілка тахометра опускається приблизно до 900 об/хв. Також потрібний момент можна вловити за характерним послабленням моторного гуркоту. Після цього можна рухатись з місця, але перші 10 хвилин краще підтримувати спокійну швидкість.
З іншого боку, надто довго прогрівати двигун у теплу пору року теж не варто. Довгої роботи на «холостих» не люблять насамперед малооб’ємні агрегати з турбонаддувом. У такому разі може початися олійне голодування. Стояти із заведеним двигуном не рекомендується більше 20-30 хвилин.
В Європі знову розгортається дискусія навколо автопрому, і цього разу вона стосується не двигунів, а…
Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх - і в бензобак може потрапити дизель.…
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…
Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…
Leave a Comment