Компактний недорогий хетчбек Volkswagen Up! вперше обзавівся шильдиком GTI ще у 2017 році, а вже наступного року модель з’явилася у продажу. У хот-хетчу була занижена на півтора сантиметра підвіска та літровий турбомотор, форсований з 90 до 115 кінських сил. З таким агрегатом під капотом заряджений Up! розганявся з місця до «сотні» за 8,8 секунд замість 10. Тепер історія моделі добігає кінця – дилери зупинили прийом замовлень, оскільки Volkswagen відправляє Up! GTI у відставку.
Volkswagen Up! GTI пропонувався зі зв’язуванням турбомотора об’ємом 1,0 літра та механічної коробки передач. Крім спортивних налаштувань шасі, він відрізнявся від стандартного Up! 17-дюймовими дисками, агресивним обважуванням та оздобленням салону, а на приналежність до лінійки «заряджених» автомобілів вказували логотипи GTI. Максимальна швидкість автомобіля становила 196 кілометрів на годину.
Наступника модель не матиме, так що з відставкою хот-хетчу на ринку залишаться тільки більші заряджені хетчбеки, а саме Suzuki Swift Sport, Ford Fiesta ST і VW Polo GTI. Що ж до електричних Volkswagen ID.1 і ID.2, то, з великою ймовірністю, вони не отримають «заряджену» модифікацію GTX, так що електричною заміною Up! GTI не стануть.
Що ж до звичайного Up!, то він поки що залишається в строю. Ця модель має дуже популярну електричну версію e-Up!, яка коштує від 26 895 євро (з урахуванням субсидій у Німеччині — 17 145 євро). Наприкінці 2020 року черга за доступним електрокаром розтягнулася майже на півтора роки, так що Volkswagen навіть довелося призупиняти прийом замовлень на кілька місяців, щоб завод Братиславі (Словаччина) встиг зібрати потрібну кількість машин.
Реклама