Експерти прогнозують, що виробники автомобілів у Великій Британії та Європі будуть виробляти менше електромобілів, ніж очікувалося, оскільки покупці шукають дешевші моделі. Це випливає із щорічного звіту Advanced Propulsion Center (APC) — спільного підприємства британського уряду та автомобільної промисловості, які фінансують дослідження силових агрегатів із низьким рівнем викидів.
У своєму звіті APC прогнозує, що у 2025 році Великобританія виготовить 1,1 мільйона автомобілів і фургонів, з яких 280 000 — трохи більше чверті — будуть повністю електричними. Це набагато менше, ніж попередні прогнози – 360 000 із загальної кількості автомобілів в 1 мільйон.
Це, як пояснили в APC, пов’язано з тим, що «невизначена економіка» підштовхуватиме клієнтів до дешевших нових автомобілів, що призведе до скорочення виробництва електромобілів. Однак компанія визнала, що загальне виробництво, як очікується, збільшиться, оскільки буде побудовано більше гібридних і гібридних автомобілів, що підключаються.
Аналогічна тенденція складається на континенті: APC прогнозує, що у 2025 році в Європі буде побудовано 12 мільйонів електромобілів, що на 1 мільйон менше за попередню оцінку. Знову ж таки, це пов’язано з невизначеністю економічних умов, а також з потенційними проблемами ланцюжка постачання.
У звіті згадуються пластини карбіду кремнію – тип напівпровідника, вперше використаного в автомобільній промисловості компанією Tesla, з відмінними електричними та тепловими властивостями. Ці типи напівпровідників можуть підвищити ефективність та продуктивність електромобілів, і APC заявляє, що до 2030 року вони домінуватимуть на ринку. На той час Європі потрібно від 600 000 до 800 000 пластин, а Великобританії – 80 000.