Китайські автовиробники поки що не досягли великих успіхів у галузі продажу електромобілів на європейському ринку. Проте, як стверджують експерти, ситуація може змінитися у найближчі кілька років.
Найбільш відомими для мешканців Старого Світу марками, що імпортують сюди машини на чистій тязі, є Aiways, BYD, Great Wall та Nio. Кількість угод, що здійснюються ними в Європі, поки що невелика, але оптимізму додає той факт, що місцевих покупців цілком задовольняє китайська продукція.
За повідомленням французької консалтингової компанії Inovev, частка автовиробників із Піднебесної на європейському ринку нині становить близько 5,8%. Але в міру того, як китайці поглиблено вивчатимуть особливості цього ринку і пропонуватимуть доступніші моделі, у середньостроковій перспективі цей відсоток може помітно зрости.
За даними аналітичної компанії Jato Dyamics, середня ціна європейського електромобіля з 2015 року зросла майже на 7000 євро – до 55 821 євро. У США транспортні засоби за цей період подорожчали приблизно на 10 000 євро – до 63 864 євро. У Китаї ж, навпаки, ціна знизилася з 66 819 до 31 829 євро, що нижче за ціну бензинових аналогів.
Імовірність того, що китайські електромобілі незабаром коштуватимуть дешевше за європейських та американських конкурентів, висока. У КНР нижчі виробничі витрати та невисокі, порівняно з Європою, витрати на зарплатню працівникам складальних підприємств.
За словами Патріка Коллера, голови великого французького автопостачальника Forvia, “у Китаї будують хороші автомобілі, і Європа не в змозі зупинити імпорт”.