За інформацією аналітиків, із шести з половиною мільйонного автопарку станції технічного обслуговування (СТО) можуть витягти з кишень автовласників прибутку на 6,5 мільярда гривень, причому систематично приблизно кожні два роки.
Крім того, можуть бути запроваджені штрафи за несвоєчасний техогляд:
– штраф за “прострочення” ТО – 3400 гривень;
– повторне стягнення – близько 17 тисяч гривень.
При цьому навіть якщо водій отримав штраф за не пройдений у термін техогляд, це не означає, що тепер він може не проходити його.
Також варто нагадати нашим читачам, що вже більше року в Україні на автошляхах використовують спецавтомобілі – мобільні станції діагностики. Ці авто контролюють відповідність технічного стану транспортних засобів, що підлягають обов’язковому технічному контролю, встановленим правилам, нормам та стандартам безпеки дорожнього руху.
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Leave a Comment