За інформацією аналітиків, із шести з половиною мільйонного автопарку станції технічного обслуговування (СТО) можуть витягти з кишень автовласників прибутку на 6,5 мільярда гривень, причому систематично приблизно кожні два роки.
Крім того, можуть бути запроваджені штрафи за несвоєчасний техогляд:
– штраф за “прострочення” ТО – 3400 гривень;
– повторне стягнення – близько 17 тисяч гривень.
При цьому навіть якщо водій отримав штраф за не пройдений у термін техогляд, це не означає, що тепер він може не проходити його.
Також варто нагадати нашим читачам, що вже більше року в Україні на автошляхах використовують спецавтомобілі – мобільні станції діагностики. Ці авто контролюють відповідність технічного стану транспортних засобів, що підлягають обов’язковому технічному контролю, встановленим правилам, нормам та стандартам безпеки дорожнього руху.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment