За інформацією аналітиків, із шести з половиною мільйонного автопарку станції технічного обслуговування (СТО) можуть витягти з кишень автовласників прибутку на 6,5 мільярда гривень, причому систематично приблизно кожні два роки.
Крім того, можуть бути запроваджені штрафи за несвоєчасний техогляд:
– штраф за “прострочення” ТО – 3400 гривень;
– повторне стягнення – близько 17 тисяч гривень.
При цьому навіть якщо водій отримав штраф за не пройдений у термін техогляд, це не означає, що тепер він може не проходити його.
Також варто нагадати нашим читачам, що вже більше року в Україні на автошляхах використовують спецавтомобілі – мобільні станції діагностики. Ці авто контролюють відповідність технічного стану транспортних засобів, що підлягають обов’язковому технічному контролю, встановленим правилам, нормам та стандартам безпеки дорожнього руху.
Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…
Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…
Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…
Декілька років тому в Mitsubishi готувалися до того, щоб згорнути свою діяльність на старосвітському ринку,…
У сфері автомобільних технологій все більшої популярності набувають системи допомоги водію. Серед них адаптивний круїз-контроль…
Ще з початку осені всі заговорили про підвищення акцизів на пальне, і хоча спочатку це…
Leave a Comment