Повна вартість володіння електромобілем майже по всій Європі стала нижчою, ніж автомобілем з ДВС, пише Financial Times з посиланням на великого лізингодавця LeasePlan. Для галузі це важлива віха: вважається, що з цього моменту стартує масовий перехід споживачів на електротягу.
Головним чинником стало зростання цін на пальне. Електромобіль все ще в середньому дорожчий при купівлі, але його технічне обслуговування дешевше, як і електрика. Причому заряджати електромобіль від побутової мережі вночі скрізь виходить дешевше, ніж скористатися послугами швидких зарядок.
Для дизельного автомобіля вартість витраченого за життєвий цикл палива становить 28% від ціни володіння, для електромобіля — 15%. Седан С-класу (типу Renault Megane) з електродвигуном у Великобританії обходиться в 919 євро на місяць, з дизелем у 941 євро та з бензиновим мотором у 954 євро. У Франції з її дешевою електрикою електромобіль ще вигідніший: 735 євро проти 904 і 868 євро відповідно.
Оцінка LeasePlan сприяє електромобілям, оскільки виходить з великого середньорічного пробігу – 30 тисяч кілометрів і 65% частки “домашньої” зарядки.
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Leave a Comment