Повна вартість володіння електромобілем майже по всій Європі стала нижчою, ніж автомобілем з ДВС, пише Financial Times з посиланням на великого лізингодавця LeasePlan. Для галузі це важлива віха: вважається, що з цього моменту стартує масовий перехід споживачів на електротягу.
Головним чинником стало зростання цін на пальне. Електромобіль все ще в середньому дорожчий при купівлі, але його технічне обслуговування дешевше, як і електрика. Причому заряджати електромобіль від побутової мережі вночі скрізь виходить дешевше, ніж скористатися послугами швидких зарядок.
Для дизельного автомобіля вартість витраченого за життєвий цикл палива становить 28% від ціни володіння, для електромобіля — 15%. Седан С-класу (типу Renault Megane) з електродвигуном у Великобританії обходиться в 919 євро на місяць, з дизелем у 941 євро та з бензиновим мотором у 954 євро. У Франції з її дешевою електрикою електромобіль ще вигідніший: 735 євро проти 904 і 868 євро відповідно.
Оцінка LeasePlan сприяє електромобілям, оскільки виходить з великого середньорічного пробігу – 30 тисяч кілометрів і 65% частки “домашньої” зарядки.
Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…
Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
Leave a Comment