Повна вартість володіння електромобілем майже по всій Європі стала нижчою, ніж автомобілем з ДВС, пише Financial Times з посиланням на великого лізингодавця LeasePlan. Для галузі це важлива віха: вважається, що з цього моменту стартує масовий перехід споживачів на електротягу.
Головним чинником стало зростання цін на пальне. Електромобіль все ще в середньому дорожчий при купівлі, але його технічне обслуговування дешевше, як і електрика. Причому заряджати електромобіль від побутової мережі вночі скрізь виходить дешевше, ніж скористатися послугами швидких зарядок.
Для дизельного автомобіля вартість витраченого за життєвий цикл палива становить 28% від ціни володіння, для електромобіля — 15%. Седан С-класу (типу Renault Megane) з електродвигуном у Великобританії обходиться в 919 євро на місяць, з дизелем у 941 євро та з бензиновим мотором у 954 євро. У Франції з її дешевою електрикою електромобіль ще вигідніший: 735 євро проти 904 і 868 євро відповідно.
Оцінка LeasePlan сприяє електромобілям, оскільки виходить з великого середньорічного пробігу – 30 тисяч кілометрів і 65% частки “домашньої” зарядки.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment