Компанія Hyundai планує оснасти заряджений електромобіль Ioniq 5 N можливістю імітувати роботизовану коробку передач з подвійним зчепленням. Як заявив технічний радник компанії Альберт Бірманн виданню CarExpert, зроблено це буде заради ентузіастів, які не готові відмовитися від частини відчуттів, які доставляють спорткари з традиційними ДВЗ.
Функція отримає назву Virtual Grin Shift. При її активації електроніка імітуватиме поштовхи та вібрації, які супроводжують перемикання традиційної роботизованої коробки.
Елетромобіль оснастять також функцією N Sound Plus, завдяки якій у салон кросовера транслюватимуться звуки роботи класичного ДВЗ. Їх планується синхронізувати з темпом руху Ioniq 5 та роботою віртуальної роботизованої коробки. Ба більше, на Ioniq 5 можна буде встановлювати додаткові саундтреки як за допомогою бездротових заводських оновлень, так і на вибір користувача.
Очікується, що двигуни Ioniq 5 N зможуть розвивати приблизно 600-620 к.с. Крім потужнішої силової установки заряджений кросовер відрізнятися від звичайного збільшеними гальмами з підвищеною здатністю до рекуперації та режимом дрифту. Співплатформний Kia EV6 GT здатний прискоритись до 100 км/год за 3,5 секунди, але Ioniq 5 N може стати швидше.
Дебютує Ioniq 5 N у 2023 році.
В Європі знову розгортається дискусія навколо автопрому, і цього разу вона стосується не двигунів, а…
Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх - і в бензобак може потрапити дизель.…
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…
Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…
Leave a Comment