Новини

Німці готові купувати китайські автомобілі замість Audi, BMW та Mercedes-Benz

Share

Німецькі власники преміальних автомобілів готові купувати електромобілі китайських брендів. Такий висновок зробили експерти консалтингової агенції Berylls Strategy Advisors та дослідницького інституту Civey, опитавши «найлояльніших» власників Audi, BMW та Mercedes-Benz.

Як альтернативу німецьким преміальним моделям респондентам пропонували електромобілі Aiways, BYD, Nio та Polestar.

Водночас більшість китайських виробників ще не розпочинали активну маркетингову роботу в Європі, а отже й поінформованість потенційних покупців про моделі низька. Виняток – Polestar, які з 2018 року активно присутні на німецькому ринку.

Перевагою може бути лояльність тих, хто вже має досвід володіння «китайцем»: такі клієнти нерідко розглядають до купівлі інші моделі з Піднебесної. Багато в чому вони цінують машини за широкий асортимент моделей, дизайн та доступні ціни.

Цінова політика, однак, може стати потенційною проблемою: якщо прайси китайських машин будуть зіставні з німецькими, то клієнти віддадуть перевагу локальним брендам. Місцеві покупці в першу чергу вибирають машини за співвідношенням ціна/якість, а технічна складова та сучасні «фішки», які дуже люблять китайські автомобілісти, прагматичним німцям не такі важливі.

Також респонденти відзначають, що моделі з Китаю не надто відрізняються одна від одної навіть з погляду дизайну. Покупці, у свою чергу, готові платити «преміальну» ціну за щось особливе, що хочуть отримати в дорогих машинах.

Проте китайські автовиробники мають великі плани на німецький ринок. Наприклад, лише BYD має намір продати 120 тисяч машин уже 2026 року. Експерти Berylls Strategy Advisors подібні плани коментують скептично: клієнти готові «дати шанс», але за 3 роки навряд чи знайдеться стільки покупців, особливо якщо компанія продаватиме лише електромобілі. У 2021 році в Німеччині всього було зареєстровано 365 тисяч нових електрокарів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як обкатувати новий автомобіль, щоб продовжити його термін служби

Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…

18.02.2025

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025