Новини

Самостійно встановлені ксенони є підставою для штрафу

Share

Заміна ламп фар на ксенонові, галогенні чи світлодіодні безумовно створює кращу видимість для водія. Проте може засліплювати зустрічних водіїв, створюючи аварійно небезпечну ситуацію. Особливо це стосується встановлення таких ламп у непристосовані заводом виробником фари.

Тому в фари автомобіля можна встановлювати лише ті лампи, як передбачені заводом виробником. Якщо конструкцією автомобіля не передбачені лампи іншого типу, то самостійно змінювати тип ламп заборонено.

Також не дозволено використовувати ксенони без автоматичного коректора кута нахилу фар та пристроїв для очищення фар. Експлуатація автомобіля у такому випадку заборонена.

Працівники поліції за цим слідкують. І водії, які самостійно встановили ксенони з порушенням вимог технічної документації, можуть бути притягнуті до відповідальності.

Поліцейські кваліфікують такі дії за однією із двох норм КУпАП:

  • Відповідно до частини 2 статті 122 КУпАП за використання фар з порушенням вимог відповідних стандартів тягне за собою штраф у розмірі 510 грн.;
  • Згідно з частиною 1 статті 121 КУпАП за керування водієм транспортним засобом переобладнаним з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, якщо порушення вчинено вперше, передбачено штраф у розмірі 340 грн. Якщо протягом року поліція зафіксувала порушення повторно, то водій може бути позбавлений права керування від 3-х до 6-ти місяців.

Крім цього, при виявленні факту керування таким автомобілем, поліція зобов’язана тимчасово затримати автомобіль шляхом блокування до усунення несправностей чи доставлення на штраф-майданчик.

Тому перед тим як вирішите встановити ксенонові, галогенні чи світлодіодні лампи на свій автомобіль, з’ясуйте чи передбачено це заводом виробником.

Маркування і тип ламп, які можна використовувати у фарах вказано на самих фарах. В інакшому випадку можете позбутись посвідчення водія та автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024