Новини

Самостійно встановлені ксенони є підставою для штрафу

Share

Заміна ламп фар на ксенонові, галогенні чи світлодіодні безумовно створює кращу видимість для водія. Проте може засліплювати зустрічних водіїв, створюючи аварійно небезпечну ситуацію. Особливо це стосується встановлення таких ламп у непристосовані заводом виробником фари.

Тому в фари автомобіля можна встановлювати лише ті лампи, як передбачені заводом виробником. Якщо конструкцією автомобіля не передбачені лампи іншого типу, то самостійно змінювати тип ламп заборонено.

Також не дозволено використовувати ксенони без автоматичного коректора кута нахилу фар та пристроїв для очищення фар. Експлуатація автомобіля у такому випадку заборонена.

Працівники поліції за цим слідкують. І водії, які самостійно встановили ксенони з порушенням вимог технічної документації, можуть бути притягнуті до відповідальності.

Поліцейські кваліфікують такі дії за однією із двох норм КУпАП:

  • Відповідно до частини 2 статті 122 КУпАП за використання фар з порушенням вимог відповідних стандартів тягне за собою штраф у розмірі 510 грн.;
  • Згідно з частиною 1 статті 121 КУпАП за керування водієм транспортним засобом переобладнаним з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, якщо порушення вчинено вперше, передбачено штраф у розмірі 340 грн. Якщо протягом року поліція зафіксувала порушення повторно, то водій може бути позбавлений права керування від 3-х до 6-ти місяців.

Крім цього, при виявленні факту керування таким автомобілем, поліція зобов’язана тимчасово затримати автомобіль шляхом блокування до усунення несправностей чи доставлення на штраф-майданчик.

Тому перед тим як вирішите встановити ксенонові, галогенні чи світлодіодні лампи на свій автомобіль, з’ясуйте чи передбачено це заводом виробником.

Маркування і тип ламп, які можна використовувати у фарах вказано на самих фарах. В інакшому випадку можете позбутись посвідчення водія та автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025

Toyota готує новий бюджетний 7-місний кросовер

Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…

18.02.2025

Що не так з автомобілями BMW на думку власників

BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…

18.02.2025