Українцям розповіли, через що може виникнути дефіцит палива

Час читання: < 1 хв.
0

Обов’язкова сертифікація автоцистерн, запроваджена у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.

За словами трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його поки що дорого і проблематично.

«МВС акредитувало лише 4 компанії. Одна у Маріуполі, друга – у Миколаєві, третя – в Одесі, четверта – у Києві», – каже один із трейдерів.

Реклама

За словами експертів, дві компанії просто фізично в короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів та бензовозів, який останнім часом ще й збільшився вдвічі.

Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни становлять близько 55-60 тис. грн., не рахуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.

Через таку ситуацію члени Української асоціації зрідженого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів та МВС з проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, і було запроваджено новації, на термін дії військового стану або до його скасування.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!