Фахівці розповіли про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.
Перша проблема стосуватися старих автомобілів з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу їх із ладу фахівці вирізають ці деталі, ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.
Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог.
Також варто відзначити, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Leave a Comment