Фахівці розповіли про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.
Перша проблема стосуватися старих автомобілів з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу їх із ладу фахівці вирізають ці деталі, ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.
Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог.
Також варто відзначити, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…
В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…
Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Leave a Comment