У компанії ДТЕК Київські електромережі розповіли «Судово-юридичній газеті», чому у столиці під час відключень енергопостачання вимикають світлофори навіть у темний час доби на вкрай небезпечних перехрестях та пішохідних переходах.
Як зазначили у ДПЕК, річ у тому, що світлофори живляться від звичайних електропідстанцій. Світлофори не належать до категорії критичної інфраструктури, тому їхнє відключення відбувається виходячи із «загального підходу до стабілізаційних або екстрених відключень».
Виділити світлофори із загального ланцюжка ліній немає можливості через специфіку побудови столичних електромереж.
Інакше, як зазначили у ДТЕК, оператор системи розподілу не зможе виконати зобов’язання, які ставить перед ним енергосистема у її нинішньому стані, тобто не зможе збалансувати потужність, що може призвести до нових аварій та триваліших відключень.
Єдиний випадок, як розповіли у ДПЕК, коли світлофори можуть не потрапляти під відключення – якщо вони живляться від ліній, що й об’єкти критичної інфраструктури. «Тоді їх відключено не буде», — зазначили у ДПЕК.
Щодо ймовірності зростання числа ДТП на перехрестях та переходах з відключеними світлофорами, то, як повідомили у ДПЕК, це питання «не в компанію».
Зазначимо, що раніше у патрульній поліції Києва також повідомили, що фактично не можуть забезпечити безпеку дорожнього руху на перехрестях та переходах з вимкненими світлофорами, задіявши достатню кількість регуляторів. Замість регулювання складних перехресть у столичній патрульній поліції запровадили «патрулювання міста екіпажами поліції із включеними синіми проблисковими маячками».