Новини

Хитрості водіїв, які дозволяють прогрівати двигун набагато швидше

У більшості регіонів країни сильні морози вже не за горами, тому багато водіїв довго прогріватимуть двигун на місці. Ця процедура не тільки витрачає час автомобіліста, а й пов’язана із підвищеною витратою палива. Прискорити прогрів можна як за допомогою спеціального обладнання, так і за рахунок додаткових дій. Про найефективніші хитрощі, що дозволяють антифризу швидше набирати температуру, я розповім у цьому матеріалі.

Сама по собі тема прогріву двигуна вже “затерта до дірок”. Одна частина водіїв вважає цю процедуру правильною та корисною, інша відмовляється від неї через власні переконання. Ми не будемо зупинятися на обговоренні переваг та недоліків, а одразу перейдемо до справи. Інформація буде корисна водіям, які воліють прогрівати двигун на холостих оборотах у зимовий період.

Система охолодження ДВЗ та обігрівач тісно пов’язані між собою. Для прогріву салону частина тепла забирається у антифризу, завдяки чому всередині машини досягаються комфортні умови. Якщо на прогрітому двигуні це не спричиняє проблем, то “на холодну” обігрівачем варто користуватися грамотно.

Забезпечити ефективне прогрівання салону та двигуна одночасно дозволяє рециркуляція повітря. Вона активується спеціальним важелем чи кнопкою. Включення рециркуляції дозволяє зберігати більше тепла в салоні автомобіля, завдяки чому комфортна температура досягається швидше. За наявності клімат-контролю режим активується автоматично до того часу, поки фактична і встановлена ​​температура стануть досить близькі.

Виміри показують, що для ефективного прогріву двигуна на місці варто використати ще одну хитрість. Вона передбачає використання обігрівача на мінімальній швидкості роботи вентилятора. Такий підхід дає можливість ДВЗ якнайшвидше набрати температуру. Після запуску двигуна увімкніть піч на першу швидкість і спрямуйте повітря на лобове скло. Не варто відразу запускати обігрівач на повну, так як це спричинить лише уповільнення прогріву мотора.

Ще одна хитрість полягає у виборі місця для паркування. Оптимально залишати автомобіль на ділянках, де вітер не продує автомобіль. Особливо витончені водії намагаються паркуватись над теплотрасами. За рахунок цього початкова температура двигуна значно вища, ніж довкілля, але у разі прориву комунальних систем наслідки можуть бути сумними.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025