Новини

Хитрості водіїв, які дозволяють прогрівати двигун набагато швидше

Share

У більшості регіонів країни сильні морози вже не за горами, тому багато водіїв довго прогріватимуть двигун на місці. Ця процедура не тільки витрачає час автомобіліста, а й пов’язана із підвищеною витратою палива. Прискорити прогрів можна як за допомогою спеціального обладнання, так і за рахунок додаткових дій. Про найефективніші хитрощі, що дозволяють антифризу швидше набирати температуру, я розповім у цьому матеріалі.

Сама по собі тема прогріву двигуна вже “затерта до дірок”. Одна частина водіїв вважає цю процедуру правильною та корисною, інша відмовляється від неї через власні переконання. Ми не будемо зупинятися на обговоренні переваг та недоліків, а одразу перейдемо до справи. Інформація буде корисна водіям, які воліють прогрівати двигун на холостих оборотах у зимовий період.

Система охолодження ДВЗ та обігрівач тісно пов’язані між собою. Для прогріву салону частина тепла забирається у антифризу, завдяки чому всередині машини досягаються комфортні умови. Якщо на прогрітому двигуні це не спричиняє проблем, то “на холодну” обігрівачем варто користуватися грамотно.

Забезпечити ефективне прогрівання салону та двигуна одночасно дозволяє рециркуляція повітря. Вона активується спеціальним важелем чи кнопкою. Включення рециркуляції дозволяє зберігати більше тепла в салоні автомобіля, завдяки чому комфортна температура досягається швидше. За наявності клімат-контролю режим активується автоматично до того часу, поки фактична і встановлена ​​температура стануть досить близькі.

Виміри показують, що для ефективного прогріву двигуна на місці варто використати ще одну хитрість. Вона передбачає використання обігрівача на мінімальній швидкості роботи вентилятора. Такий підхід дає можливість ДВЗ якнайшвидше набрати температуру. Після запуску двигуна увімкніть піч на першу швидкість і спрямуйте повітря на лобове скло. Не варто відразу запускати обігрівач на повну, так як це спричинить лише уповільнення прогріву мотора.

Ще одна хитрість полягає у виборі місця для паркування. Оптимально залишати автомобіль на ділянках, де вітер не продує автомобіль. Особливо витончені водії намагаються паркуватись над теплотрасами. За рахунок цього початкова температура двигуна значно вища, ніж довкілля, але у разі прориву комунальних систем наслідки можуть бути сумними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024