Сама по собі тема прогріву двигуна вже “затерта до дірок”. Одна частина водіїв вважає цю процедуру правильною та корисною, інша відмовляється від неї через власні переконання. Ми не будемо зупинятися на обговоренні переваг та недоліків, а одразу перейдемо до справи. Інформація буде корисна водіям, які воліють прогрівати двигун на холостих оборотах у зимовий період.
Система охолодження ДВЗ та обігрівач тісно пов’язані між собою. Для прогріву салону частина тепла забирається у антифризу, завдяки чому всередині машини досягаються комфортні умови. Якщо на прогрітому двигуні це не спричиняє проблем, то “на холодну” обігрівачем варто користуватися грамотно.
Забезпечити ефективне прогрівання салону та двигуна одночасно дозволяє рециркуляція повітря. Вона активується спеціальним важелем чи кнопкою. Включення рециркуляції дозволяє зберігати більше тепла в салоні автомобіля, завдяки чому комфортна температура досягається швидше. За наявності клімат-контролю режим активується автоматично до того часу, поки фактична і встановлена температура стануть досить близькі.
Виміри показують, що для ефективного прогріву двигуна на місці варто використати ще одну хитрість. Вона передбачає використання обігрівача на мінімальній швидкості роботи вентилятора. Такий підхід дає можливість ДВЗ якнайшвидше набрати температуру. Після запуску двигуна увімкніть піч на першу швидкість і спрямуйте повітря на лобове скло. Не варто відразу запускати обігрівач на повну, так як це спричинить лише уповільнення прогріву мотора.
Ще одна хитрість полягає у виборі місця для паркування. Оптимально залишати автомобіль на ділянках, де вітер не продує автомобіль. Особливо витончені водії намагаються паркуватись над теплотрасами. За рахунок цього початкова температура двигуна значно вища, ніж довкілля, але у разі прориву комунальних систем наслідки можуть бути сумними.
Leave a Comment