Новини

Хитрості водіїв, які дозволяють прогрівати двигун набагато швидше

Share

У більшості регіонів країни сильні морози вже не за горами, тому багато водіїв довго прогріватимуть двигун на місці. Ця процедура не тільки витрачає час автомобіліста, а й пов’язана із підвищеною витратою палива. Прискорити прогрів можна як за допомогою спеціального обладнання, так і за рахунок додаткових дій. Про найефективніші хитрощі, що дозволяють антифризу швидше набирати температуру, я розповім у цьому матеріалі.

Сама по собі тема прогріву двигуна вже “затерта до дірок”. Одна частина водіїв вважає цю процедуру правильною та корисною, інша відмовляється від неї через власні переконання. Ми не будемо зупинятися на обговоренні переваг та недоліків, а одразу перейдемо до справи. Інформація буде корисна водіям, які воліють прогрівати двигун на холостих оборотах у зимовий період.

Система охолодження ДВЗ та обігрівач тісно пов’язані між собою. Для прогріву салону частина тепла забирається у антифризу, завдяки чому всередині машини досягаються комфортні умови. Якщо на прогрітому двигуні це не спричиняє проблем, то “на холодну” обігрівачем варто користуватися грамотно.

Забезпечити ефективне прогрівання салону та двигуна одночасно дозволяє рециркуляція повітря. Вона активується спеціальним важелем чи кнопкою. Включення рециркуляції дозволяє зберігати більше тепла в салоні автомобіля, завдяки чому комфортна температура досягається швидше. За наявності клімат-контролю режим активується автоматично до того часу, поки фактична і встановлена ​​температура стануть досить близькі.

Виміри показують, що для ефективного прогріву двигуна на місці варто використати ще одну хитрість. Вона передбачає використання обігрівача на мінімальній швидкості роботи вентилятора. Такий підхід дає можливість ДВЗ якнайшвидше набрати температуру. Після запуску двигуна увімкніть піч на першу швидкість і спрямуйте повітря на лобове скло. Не варто відразу запускати обігрівач на повну, так як це спричинить лише уповільнення прогріву мотора.

Ще одна хитрість полягає у виборі місця для паркування. Оптимально залишати автомобіль на ділянках, де вітер не продує автомобіль. Особливо витончені водії намагаються паркуватись над теплотрасами. За рахунок цього початкова температура двигуна значно вища, ніж довкілля, але у разі прориву комунальних систем наслідки можуть бути сумними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025