Новини

Хитрості водіїв, які дозволяють прогрівати двигун набагато швидше

Share

У більшості регіонів країни сильні морози вже не за горами, тому багато водіїв довго прогріватимуть двигун на місці. Ця процедура не тільки витрачає час автомобіліста, а й пов’язана із підвищеною витратою палива. Прискорити прогрів можна як за допомогою спеціального обладнання, так і за рахунок додаткових дій. Про найефективніші хитрощі, що дозволяють антифризу швидше набирати температуру, я розповім у цьому матеріалі.

Сама по собі тема прогріву двигуна вже “затерта до дірок”. Одна частина водіїв вважає цю процедуру правильною та корисною, інша відмовляється від неї через власні переконання. Ми не будемо зупинятися на обговоренні переваг та недоліків, а одразу перейдемо до справи. Інформація буде корисна водіям, які воліють прогрівати двигун на холостих оборотах у зимовий період.

Система охолодження ДВЗ та обігрівач тісно пов’язані між собою. Для прогріву салону частина тепла забирається у антифризу, завдяки чому всередині машини досягаються комфортні умови. Якщо на прогрітому двигуні це не спричиняє проблем, то “на холодну” обігрівачем варто користуватися грамотно.

Забезпечити ефективне прогрівання салону та двигуна одночасно дозволяє рециркуляція повітря. Вона активується спеціальним важелем чи кнопкою. Включення рециркуляції дозволяє зберігати більше тепла в салоні автомобіля, завдяки чому комфортна температура досягається швидше. За наявності клімат-контролю режим активується автоматично до того часу, поки фактична і встановлена ​​температура стануть досить близькі.

Виміри показують, що для ефективного прогріву двигуна на місці варто використати ще одну хитрість. Вона передбачає використання обігрівача на мінімальній швидкості роботи вентилятора. Такий підхід дає можливість ДВЗ якнайшвидше набрати температуру. Після запуску двигуна увімкніть піч на першу швидкість і спрямуйте повітря на лобове скло. Не варто відразу запускати обігрівач на повну, так як це спричинить лише уповільнення прогріву мотора.

Ще одна хитрість полягає у виборі місця для паркування. Оптимально залишати автомобіль на ділянках, де вітер не продує автомобіль. Особливо витончені водії намагаються паркуватись над теплотрасами. За рахунок цього початкова температура двигуна значно вища, ніж довкілля, але у разі прориву комунальних систем наслідки можуть бути сумними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025