Toyota Motor 16 листопада в режимі он-лайн провела світову прем’єру гібрида Prius нового (п’ятого) покоління. Машину представили відразу в двох модифікаціях – стандартній (HEV) і підзарядки, що має можливість, від зовнішньої мережі (PHEV). Перший варіант почнуть продавати взимку 2023 року, другий – навесні.
У черговому втіленні Prius спирається на платформу TNGA другого покоління – у ній знижено центр тяжкості. Характерний для моделі в попередніх трьох генераціях монооб’ємний силует кузова у новій не тільки зберігся, а й став ще більш вираженим – щодо попередника візуально подовжено «ніс» та лінія даху. Передня частина стала клиноподібною – це надає вигляду стрімкості.
Кузов зберіг п’ять дверей, але задні дверні ручки заховані в кутах віконних рамок – таким чином, з першого погляду Prius можна прийняти за тридверний автомобіль. Втім, така обман відома ще з часів Alfa Romeo 156 зразка 1998 року.
Пластика панелей у новинки відрізняється плавними переходами, але її пожвавлює напружене діагональне підштампування на боковинах і складки в задніх крилах (нагадує купе Supra ). Цілісна горизонталь задніх ліхтарів має незвичайну чорно-білу графіку – вони розміщені безпосередньо під спойлером і логічно продовжують його. Звужені С-подібні світлодіодні фари також стилістично об’єднані в цілісний елемент.
Стверджується, що щодо моделі, що йде, значно збільшена жорсткість кузова на кручення, проте наскільки саме — не розкривають. Передня підвіска виконана за схемою Макферсон, задня – незалежна, на подвійних поперечних важелях.
Prius HEV має установку «паралельний гібрид», на вибір покупця складену «навколо» бензинового ДВС об’ємом 1,8 літра ( 2ZR-FXE ) або 2,0-літрового ( M20A-FXS ). Стандартна версія розвиває сумарно 140 л.с., варіант з 2,0-літровим ДВЗ – 193 л.с. Запропонують систему E-Four з окремим електромотором на задній осі, який активується при недостатньому зчепленні з дорогою (сніг, дощ або різкі повороти).
У Prius PHEV установка ще потужніша – 223 к.с. (До неї також входить 2,0-літровий ДВЗ). Розгін з 0 до 100 км/год у цієї версії – 6,7 секунди. Встановлено літій-іонну батарею підвищеної ємності (13,6 кВт*год), для зниження центру ваги вона змонтована під задніми сидіннями. У режимі електромобіля пробіг на одному заряді збільшено на 50% – до 60 км. У всіх випадках машина оснащується варіатором eCVT.
Габаритні довжина, ширина та висота нового Prius – 4530, 1780 та 1420 мм відповідно, колісна база – 2750 мм. Тобто щодо моделі четвертої генерації новинка на 40 мм коротша, на 20 мм ширша і на 50 мм нижча, при цьому колісна база збільшена на 50 мм.
Четверте покоління Toyota Prius ( XW50 ), що минає, випускають з 2015 року. У ньому використовується 1,8-літрова рядна “четвірка” 2ZR-FXE (98 л.с.), якій допомагає 72-сильний електромотор, що підживлюється блоком акумуляторів під задніми сидіннями. У стандартній конфігурації передній привід, але існує також повнопривідна модифікація Prius E-Four з окремим електромотором для задньої осі. З 2016 випускають також Prius Prime – гібрид з можливістю підзарядки батареї від зовнішньої мережі.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment