Багато водіїв купують нову зимову шиповану гуму і не враховують, що перед повноцінною експлуатацією її потрібно обкатати. Якщо цього не зробити, вже через один сезон можна втратити до третини шипів. Як і новий автомобіль, який потребує обережної їзди перші кількасот кілометрів, нові шини також мають пройти адаптаційний період. У цей час із протектора поступово стирається заводський захисний шар, нанесений для зберігання.
Для літніх, всесезонних і нешипованих шин цей шар зникає після приблизно 200-300 кілометрів пробігу. У шипованої гуми цей процес довший, адже після стирання консерванту шипи мають додатковий час, щоб остаточно зафіксуватися у своїх посадкових місцях. Саме тому такій гуми необхідно близько 500-600 кілометрів щадної їзди.
Під час обкатки варто дотримуватися спокійного стилю водіння. На трасі небажано перевищувати швидкість 60-70 км/год, а різкі розгони, старт і гальмування краще уникати, особливо на сухому асфальті. Занадто агресивна манера руху знижує керованість автомобіля і значно прискорює втрату шипів.
Якщо виконати всі вимоги обкатки та й надалі їздити акуратно, втрати шипів будуть мінімальними – лише 5-10% за сезон. За такого підходу комплект зимової шипованої гуми здатний прослужити чотири-п’ять сезонів без помітної втрати ефективності.
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
Leave a Comment