Єврокомісія подала пропозиції щодо скорочення забруднення повітря автомобілями, що продаються на європейському ринку. Новий екологічний стандарт Євро-7 посилить обмеження на викиди для автомобілів, починаючи з 2025 року, і стане останнім для двигунів внутрішнього згоряння.
Євро-7 встановить обмеження на обсяги викидів в атмосферу вуглекислого газу та оксидів азоту для останнього покоління бензинових та дизельних двигунів. Останнього – тому що з 2035 року країни Євросоюзу домовилися запровадити повну заборону на продаж нових легкових та легких комерційних автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Очікується, що новий екологічний стандарт для ДВС набуде чинності з 2025 року.
Однак Євро-7 торкається не тільки двигунів. Він також встановлює норми на викиди твердих частинок від гальм та правила щодо викидів мікропластику від шин. Ці стандарти будуть розповсюджуватись на всі транспортні засоби, включаючи електрокари. Контролюючі організації перевірятимуть ТЗ на відповідність стандартам аж до досягнення ними віку 10 років або пробігу 200 тисяч кілометрів. Стандарти Євро-6 були розраховані на вдвічі менший термін експлуатації. Аналогічно експерти будуть оцінювати термін служби акумуляторів, встановлених в автомобілях та мікроавтобусах. Збільшення терміну служби батарей допоможе заощадити сировину, необхідну для їхнього виробництва.
Очікується, що запровадження Євро-7 суттєво не позначиться на вартості автомобілів. Легкові машини подорожчають на 100 – 150 євро, а великі автобуси та вантажівки – на 2,5 тисяч євро.