Після скасування «нульової розмитнення» в Україну почали ввозити в основному авто віком приблизно в 7 років — приганяти старіші автомобілі в більшості випадків немає економічного сенсу через акцизний податок, що нараховується залежно від віку авто.
Так, починаючи з вересня, все частіше почали ввозити в Україну машини в середньому 2015 року випуску. Цікаво, що ще в травні-червні середній вік імпортних легкових автомобілів становив + 16 років.
Згідно зі статистикою, менше митних платежів українці заплатили в липні після скасування «нульової розмитнення» — 880 мільйонів гривень. Вже у серпні до бюджету потрапило 1,5 мільярда гривень, а у вересні – 1,4 мільярда. З початку повномасштабного російського вторгнення ці показники суттєво знизилися, адже до війни українці платили близько 2 млрд. гривень митних платежів щомісяця.
Такі показники не можна вважати рекордними, адже до початку повномасштабної війни українці стабільно сплачували понад 2 мільярди гривень митних платежів щомісяця.
Водночас, серед сплачених митних платежів найбільше коштів до бюджету приносить ПДВ – за вересень в Україні було сплачено 0,69 мільярда гривень цього податку. Акцизний податок становив 0,44 мільярда гривень.
На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…
Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
Leave a Comment