Після скасування «нульової розмитнення» в Україну почали ввозити в основному авто віком приблизно в 7 років — приганяти старіші автомобілі в більшості випадків немає економічного сенсу через акцизний податок, що нараховується залежно від віку авто.
Так, починаючи з вересня, все частіше почали ввозити в Україну машини в середньому 2015 року випуску. Цікаво, що ще в травні-червні середній вік імпортних легкових автомобілів становив + 16 років.
Згідно зі статистикою, менше митних платежів українці заплатили в липні після скасування «нульової розмитнення» — 880 мільйонів гривень. Вже у серпні до бюджету потрапило 1,5 мільярда гривень, а у вересні – 1,4 мільярда. З початку повномасштабного російського вторгнення ці показники суттєво знизилися, адже до війни українці платили близько 2 млрд. гривень митних платежів щомісяця.
Такі показники не можна вважати рекордними, адже до початку повномасштабної війни українці стабільно сплачували понад 2 мільярди гривень митних платежів щомісяця.
Водночас, серед сплачених митних платежів найбільше коштів до бюджету приносить ПДВ – за вересень в Україні було сплачено 0,69 мільярда гривень цього податку. Акцизний податок становив 0,44 мільярда гривень.
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…
7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…
Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…
Німецький автоконцерн Audi оголосив, що наступне покоління його флагманських моделей стане ще дорожчим. Причина такого…
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Leave a Comment