Після скасування «нульової розмитнення» в Україну почали ввозити в основному авто віком приблизно в 7 років — приганяти старіші автомобілі в більшості випадків немає економічного сенсу через акцизний податок, що нараховується залежно від віку авто.
Так, починаючи з вересня, все частіше почали ввозити в Україну машини в середньому 2015 року випуску. Цікаво, що ще в травні-червні середній вік імпортних легкових автомобілів становив + 16 років.
Згідно зі статистикою, менше митних платежів українці заплатили в липні після скасування «нульової розмитнення» — 880 мільйонів гривень. Вже у серпні до бюджету потрапило 1,5 мільярда гривень, а у вересні – 1,4 мільярда. З початку повномасштабного російського вторгнення ці показники суттєво знизилися, адже до війни українці платили близько 2 млрд. гривень митних платежів щомісяця.
Такі показники не можна вважати рекордними, адже до початку повномасштабної війни українці стабільно сплачували понад 2 мільярди гривень митних платежів щомісяця.
Водночас, серед сплачених митних платежів найбільше коштів до бюджету приносить ПДВ – за вересень в Україні було сплачено 0,69 мільярда гривень цього податку. Акцизний податок становив 0,44 мільярда гривень.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment