У спробі знайти потрібний автомобіль багато потяглися на вторинний ринок. Вибір там величезний, але й проблемних екземплярів достатньо — наприклад, легко наткнутися на машину з кузовом, що прогнив до дірок. Втім, трапляються й такі автомобілі, яким іржа не страшна десятиліття. ТОП-5 найміцніших кузовів – в огляді порталу «АвтоПогляд».
Автовиробники ставляться до обробки машин антикором по-різному. Одні просто наносять спеціальну мастику на зварні шви, інші проводять так зване гаряче оцинкування кузова. Вона помітно дорожча, але з таким захистом автомобіль здатний витримати і 30 років жорсткої експлуатації, і набагато більше – іржа може зовсім не з’явитися.
Серед найстійкіших до корозії – представницький седан Mercedes-Benz S-класу у кузові W221. Рестайлінгову версію випускали в період із 2009 по 2013 рік. Приблизно те саме сервісмени говорять і про його послідовника — W222, який з’явився 2013 року відповідно. Але відмінний опір іржі досягнуто не тільки завдяки ретельній обробці спеціальними складами. Крім того, в конструкції широко використаний пластик, вуглеволокно та алюміній, а ці матеріали не схильні до корозії.
Не відстає від штутгартців і компанія Audi зі своєю флагманською чотиридверкою — моделлю A8. Кузов автомобіля повністю виконаний із алюмінієвих сплавів. А щодо оцинкування, то в Інгольштадті її почали проводити ще в середині 80-х років. Згодом у цій машині можуть піддатися іржі хіба що внутрішні поверхні крил, на які нанесена вологопоглинаюча повсть, але це дрібниці.
Далі йде ще один «німець» – Porsche Cayenne (Type 958), який залишив конвеєр у 2017 році. Кросовер радує не тільки динамікою та керованістю, а й безпекою кузова. Про це говорять і майстри наших автосервісів, і результати досліджень «Шведського інституту корозії». Крім того, цікаво, що Cayenne стійкіший до іржі, ніж споріднений Volkswagen Touareg.
Згадаймо і «класику», яка довела, що кузови можуть не руйнуватися десятки років: звичайно ж, ми маємо на увазі автомобілі Volvo. І особливо хороша серія 700. «Міцні валізи» – так ці незграбні седани називають їх власники. Багато машин вже мають пристойні пробіги, але продовжують служити вірою та правдою своїм господарям. У “шведів” часто іржавіє вихлопна система, але змінити її не проблема. Та й взагалі багато ремонтних робіт можна зробити в гаражі.
Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…
До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Leave a Comment