Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
Компанія Mitsubishi пропонує широку модельну лінійку, включаючи перевірений часом Outlander, популярний пікап L200 та легендарний…
Автоексперт попереджає, що надмірна економія на обслуговуванні та ремонті автомобіля при його активному використанні може…
Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з'явившись на…
За словами експерта, термін зберігання бензину залежить від низки факторів: матеріалу ємності, температури, рівня вологості…
Багато хто мріє про нове авто, але обмежений бюджет змушує звертати увагу на вживані автомобілі.…
У спекотну пору року кондиціонер стає однією з найважливіших систем автомобіля, що впливає не лише…
Leave a Comment