Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
Renault готує революцію у дизайні інтер'єрів своїх електромобілів, яка стартує з 2028 року. Компанія прагне…
У гамі моделей сучасної Mazda є один автомобіль, який є для компанії знаковим. Це перший…
Коли ви обираєте машину, намагайтесь не зациклюватись тільки на її вигляді чи потужності двигуна. Також…
У районах півдня США і Карибського басейну урагани - це зрозуміле явище. Нещодавно їх сталося…
Компанія Subaru через свого топ-менеджера в Австралії Блера Ріда минулої зими обіцяла, що підготує наступника…
Увімкнути рециркуляцію повітря в машині здається таким простим — натискаєш кнопку, і все. Але особливо…
Leave a Comment