Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment