Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
Щомісяця до України завозять приблизно 20 000 вживаних автомобілів, переважно з Європи. Серед цих популярних…
Дебют електричної Skoda Octavia 2027 модельного року відбудеться вже досить скоро. Однак, як стало відомо,…
У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…
Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…
У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…
У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…
Leave a Comment