Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
Узимку автомобілі зазнають серйозного впливу дорожніх реагентів, які використовують для боротьби з льодом і снігом.…
Водіння в зимовий період має свої особливості та водії повинні бути готові до них, щоб…
Захист двигуна взимку - важливе завдання, оскільки холодні температури можуть негативно позначитися на роботі автомобіля.…
Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…
Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…
Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…
Leave a Comment