Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки не міг дозволити собі дорогий ремонт.
За словами Маріо, акумулятор автомобіля вийшов з ладу після 77 000 миль, хоча виробник гарантував, що акумулятор розрахований на запас ходу від 3 до 500 000 миль. Через несправність автомобіль був заблокований і Салея не змогла потрапити всередину.
Раніше я скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla каже, що гарантія не поширюється на ремонт, сказав автор. У сервісному центрі заміна батареї коштує понад 20 000 доларів США. Журналіст помітив, що власники електромобілів Tesla раніше були обурені дорогим техобслуговуванням та заміною акумуляторів, які оцінюють у 200-30 тис. доларів.
У результаті Маріо продав машину новому власнику, якому довелося частково розібрати електромобіль, щоб розблокувати двері та зняти несправний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі з Tesla”, – підсумували автори.
З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…
Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…
Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…
Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Leave a Comment