Консалтингова агенція Strategic Vision опублікувала підсумки чергового дослідження New Vehicle Experience. У ньому запитують думку американських автомобілістів не лише щодо представлених на ринку брендів, а й про недоступні. Цього року 26% респондентів відповіли, що розглянули б покупку електромобіль Apple, якби він був доступний для покупки.
Марку Apple вперше включили в опитування, і її негайно досяг успіху у потенційних покупців. Вона злетіла одразу на третє місце. Популярнішими як майбутня машина стали тільки Toyota (38%) і Honda (32%). Замикають четвірку лідерів Ford (21%) та Tesla (20%).
Рівень довіри американців до неіснуючого поки що автомобіля безпрецедентно високий. Так, 24% опитаних заочно вірять у його високу якість. А з актуальних власників Tesla більше половини готові придивитися до «яблучного» електромобіля.
Організатори опитування втішають усі існуючі автомобільні бренди тим, що ще досить велика частка тих, хто сумнівається. Більше третини (34%) опитаних чесно заявили, що поки що недостатньо знають про майбутню машину Apple і тому не готові висловлюватися на її користь.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment