Консалтингова агенція Strategic Vision опублікувала підсумки чергового дослідження New Vehicle Experience. У ньому запитують думку американських автомобілістів не лише щодо представлених на ринку брендів, а й про недоступні. Цього року 26% респондентів відповіли, що розглянули б покупку електромобіль Apple, якби він був доступний для покупки.
Марку Apple вперше включили в опитування, і її негайно досяг успіху у потенційних покупців. Вона злетіла одразу на третє місце. Популярнішими як майбутня машина стали тільки Toyota (38%) і Honda (32%). Замикають четвірку лідерів Ford (21%) та Tesla (20%).
Рівень довіри американців до неіснуючого поки що автомобіля безпрецедентно високий. Так, 24% опитаних заочно вірять у його високу якість. А з актуальних власників Tesla більше половини готові придивитися до «яблучного» електромобіля.
Організатори опитування втішають усі існуючі автомобільні бренди тим, що ще досить велика частка тих, хто сумнівається. Більше третини (34%) опитаних чесно заявили, що поки що недостатньо знають про майбутню машину Apple і тому не готові висловлюватися на її користь.
У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…
Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…
Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…
Пікап Ford F-Series зберіг провідні позиції на ринку США, хоча деякі інші моделі показали помітне…
Porsche готує оновлення для свого найпотужнішого SUV — Cayenne Turbo GT. Прототип 2027 модельного року…
Кросовери залишаються найпопулярнішим типом авто серед українців, тому питання їх надійності має велике значення. Британське…
Leave a Comment