Консалтингова агенція Strategic Vision опублікувала підсумки чергового дослідження New Vehicle Experience. У ньому запитують думку американських автомобілістів не лише щодо представлених на ринку брендів, а й про недоступні. Цього року 26% респондентів відповіли, що розглянули б покупку електромобіль Apple, якби він був доступний для покупки.
Марку Apple вперше включили в опитування, і її негайно досяг успіху у потенційних покупців. Вона злетіла одразу на третє місце. Популярнішими як майбутня машина стали тільки Toyota (38%) і Honda (32%). Замикають четвірку лідерів Ford (21%) та Tesla (20%).
Рівень довіри американців до неіснуючого поки що автомобіля безпрецедентно високий. Так, 24% опитаних заочно вірять у його високу якість. А з актуальних власників Tesla більше половини готові придивитися до «яблучного» електромобіля.
Організатори опитування втішають усі існуючі автомобільні бренди тим, що ще досить велика частка тих, хто сумнівається. Більше третини (34%) опитаних чесно заявили, що поки що недостатньо знають про майбутню машину Apple і тому не готові висловлюватися на її користь.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment