Консалтингова агенція Strategic Vision опублікувала підсумки чергового дослідження New Vehicle Experience. У ньому запитують думку американських автомобілістів не лише щодо представлених на ринку брендів, а й про недоступні. Цього року 26% респондентів відповіли, що розглянули б покупку електромобіль Apple, якби він був доступний для покупки.
Марку Apple вперше включили в опитування, і її негайно досяг успіху у потенційних покупців. Вона злетіла одразу на третє місце. Популярнішими як майбутня машина стали тільки Toyota (38%) і Honda (32%). Замикають четвірку лідерів Ford (21%) та Tesla (20%).
Рівень довіри американців до неіснуючого поки що автомобіля безпрецедентно високий. Так, 24% опитаних заочно вірять у його високу якість. А з актуальних власників Tesla більше половини готові придивитися до «яблучного» електромобіля.
Організатори опитування втішають усі існуючі автомобільні бренди тим, що ще досить велика частка тих, хто сумнівається. Більше третини (34%) опитаних чесно заявили, що поки що недостатньо знають про майбутню машину Apple і тому не готові висловлюватися на її користь.
Швидка витрата палива - тема, яка хвилює всіх: від водіїв таксі до власників автопарків. Хтось…
BMW не втрачає часу дарма: тільки-но був представлений електричний кросовер iX3, як на дорогах вже…
Автомобільний експерт склав список моделей Audi, які варто купувати з обережністю. За його словами, сучасні…
Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…
Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…
Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа…
Leave a Comment